het grote voetbal topic #12

Status
Not open for further replies.
Ach, als AZ de volgende wedstrijd weer wint weten we het wel he :D
Nee, niet té optimistisch worden, maar 6 keer winst op rij doet het team wel goed natuurlijk! Ik ben zeer benieuwd naar hoe dit allemaal gaat verlopen.

Ik ben benieuwd wat ze tegen serieuze tegenstanders doen, ook al had ik meer van Roda verwacht en was het met de hakken over de sloot in de slotfase voor AZ.

Ik hoop alleen dat Ajax eens zn uitwedstrijden gaat winnen, thuis zijn ze heer en meester maar uit is het nog een drama, mede door de 2 gestolen punten van mn Rotterdamse vrienden :P

Heracles moet appeltje/eitje zijn maar Twente-uit wordt nog lastig zondag...

Ik ben benieuwd wat ze tegen serieuze tegenstanders doen, ook al had ik meer van Roda verwacht en was het met de hakken over de sloot in de slotfase voor AZ.

Ik hoop alleen dat Ajax eens zn uitwedstrijden gaat winnen, thuis zijn ze heer en meester maar uit is het nog een drama, mede door de 2 gestolen punten van mn Rotterdamse vrienden :P

Heracles moet appeltje/eitje zijn maar Twente-uit wordt nog lastig zondag...
:P

Ik vind ajax thuis niet heer en meester, ze winnen de wedstrijden, maar met echt goed spel?

Roy Makaay (foto) gaat Feyenoord mogelijk verlaten. De aanvaller van de volksclub staat in de belangstelling van het Panathinaikos van trainer Henk ten Cate. De voormalig international zou het wel hebben gezien in Rotterdam, en wil nog één keer in het buitenland vlammen. De Wijchenaar hoopte bij Feyenoord mee te kunnen doen om de landstitel, maar moet zich vooralsnog tevreden stellen met de strijd tegen degradatie. (Diverse Griekse media)

tsjah ach wat kan je er van zeggen. Wel schandalig als je zo een club de rug toe keert. Maarja in rotterdam heeft die geen potten of pannen kunnen breken. Zie liever mols die elke wedstrijd strijd levert:)

Van Hanegem steunt besluit om assistenten te ontslaan
29 oktober 2008

Willem van Hanegem steunt de beslissing van de FC Utrecht-clubleiding om John van Loen, David Nascimento, Rob Druppers en Maarten Arts te ontslaan. Dat laat de coach, die sinds enkele dagen ziek thuis zit, weten in een reactie op de website van zijn club. "Het was onvermijdelijk. Er moest echt iets gebeuren en de directie heeft terecht haar verantwoordelijkheid genomen."

"Door mijn afwezigheid is dat misschien niet zo duidelijk geworden, maar ik stond en sta volledig achter de beslissing om in de trainersgroep in te grijpen. En als de directie van mening was geweest, dat ook ik zou moeten vertrekken, dan had ik dat in het belang van de club ook aanvaard", is de duidelijke taal van de Kromme.

Van Hanegem stond de eerste dagen na het ontslag van zijn assistenten nog op het trainingsveld, maar meldde zich vervolgens ziek. Dat riep veel reacties op, beseft hij zich. "Het was natuurlijk een ongelukkig moment dat ik zaterdagmiddag ziek werd, zo kort na die beslissing van de leiding van de club en zo vlak vóór de belangrijke wedstrijd tegen NAC. Ik had het persoonlijk moeilijk met de ingreep van de directie, vooral uit menselijke overwegingen. Zakelijk was ik het er zeker mee eens, maar ik ben ook maar een mens en emotioneel had ik er veel moeite mee."

Volgens de oud-international gaat het nu beter met zijn ziekte. "Ik had het afgelopen week flink te pakken, maar het gaat nu de goede kant op. Direct na het weekend ben ik er weer. Ik heb er erg veel zin in weer lekker aan de slag te gaan. Ik verheug me ook op de samenwerking met mijn nieuwe assistent Ton du Chatinier. Ik ken hem al lang en ik weet zeker dat we een goed duo vormen", besluit hij.

NSBér

Wat voor een resultaten heeft Van Hanegem eigenlijk al gehaald.. Ik ken hem alleen van vroeger en van de praatprogramma's.. Ik vind dat hij op TV 0,0 toegevoegde waarde heeft.. Hij maakt geen leuke opmerkingen, hij heeft geen enkele informatieve/analytische waarde... Ik vraag me dus eigenlijk af waar hij uberhaupt de titel 'trainer' heeft verdiend :X

Status
Not open for further replies.
Back