het grote voetbal topic #12

Status
Not open for further replies.
Raar seizoen

1 FC Groningen 7 16
2 NAC Breda 7 16
3 AZ 7 15
4 FC Twente 7 14
5 Ajax 7 13
6 PSV 7 12
7 Heracles Almelo 7 12
8 sc Heerenveen 6 11
9 NEC 7 11
10 Willem II 7 11
11 ADO Den Haag 7 10
12 FC Utrecht 7 8
13 De Graafschap 7 7
14 Roda JC 7 6
15 Sparta Rotterdam 7 5
16 Feyenoord 6 4
17 Vitesse 7 2
18 FC Volendam 7 0

Ajax-NEC was duidelijke zaak. NEC was echt slecht, waarbij aangetekend moet worden dat Babos goed stond te keepen. Anders was het zo 5-0 geworden. Huntelaar nog steeds niet echt scherp, en Cvitanich ook al weer snel geblesseerd.

Ook nog even eerste helft van Feyenoord gekeken, maar dat was echt een zaadwedstrijd. Geen kansen in eerste helft, maar toch nog 1-0 voor Heerenveen.

Ik heb net VI eens gemailt, slaat nergens op.

Alleen op basis van vechtlust verdiende Feyenoord het gelijkspel. Heerenveen was voetballend de betere en was volledig terecht op een 2-0 voorsprong gekomen. Een groter verschil zou niet eens verrassend zijn geweest, want de defensieve wanorde bij de Rotterdammers was zó groot, dat er kansen volop waren voor de Friezen.

Dit is toch vertekend!!

in de 46e minuut scoorden pranjic nog, en verder heeft heerenveen weinig tot niks aanvallend gedaan.

Ik bekijk het eens neutraal nu:P

Overigens tevreden na 0-2 achter, geeft weer wat zelfvertrouwen, iemand die reactie van de Cler gezien ?-,-

Ik heb net VI eens gemailt, slaat nergens op.

Overigens tevreden na 0-2 achter, geeft weer wat zelfvertrouwen, iemand die reactie van de Cler gezien ?-,-

je kan het op 2 manieren opvatten. 1. hij is gefrustreerd dat HIJ gewisseld wordt of 2. dat hij gefrustreerd is vanwege het spel van feyenoord. Maar als nog een kinderlijke reactie. Je zag verbeek ook kijken : jou spreek ik zo nog wel even.

Uhhh, ik kan hem prima begrijpen.
Weet niet of jullie zelf voetballen maar als het gewoon kut loopt een aantal wedstrijden moet het er soms gewoon uit ;)

je kan het op 2 manieren opvatten. 1. hij is gefrustreerd dat HIJ gewisseld wordt of 2. dat hij gefrustreerd is vanwege het spel van feyenoord. Maar als nog een kinderlijke reactie. Je zag verbeek ook kijken : jou spreek ik zo nog wel even.
Klopt allemaal wat je zegt maar in nancy en vandaag de 1e goal waren zijn eigen fout, de wissel was ook meer tacktisch als persoonlijk.

Ik hoop dat woensdag Tiendalli erin staat ipv. Greene, ik vond Tiendalli bij utrecht altijd fel en sterk spelen. Wat er in de tussentijd met hem is gebeurd?:?

Lekker voetbalweekendje weer. PSV die in eigen huis van de mat wordt geveegd door Roda en Feyenoord die net met moeite een puntje kan pakken. Hopelijk kan Ajax de komende wedstrijden tegen Heracles en Twente 6 punten pakken (wat denk ik een hele moeilijke opgave gaat worden) en zo weer lekker bovenin mee draaien...

OTTERDAM - Vleugelverdediger Tim de Cler heeft maandag wat uit te leggen aan trainer Gertjan Verbeek. De international van Feyenoord werd zondag tegen SC Heerenveen (2-2) in de 77e minuut boos gewisseld en liep meteen het halve veld rond om met een verbeten gezicht de kleedkamer op te zoeken.

„Ja, hij heeft wel wat tegen mij geroepen”, bekende Verbeek. „Of dat voor herhaling vatbaar is? Ja, hoor. Hij riep waarom ik dat nou deed. Dat zal ik hem maandag uitleggen. Kan hij mij meteen uitleggen waarom hij zo speelde.”

prachtige opmerking van Verbeek:D

OTTERDAM - Vleugelverdediger Tim de Cler heeft maandag wat uit te leggen aan trainer Gertjan Verbeek. De international van Feyenoord werd zondag tegen SC Heerenveen (2-2) in de 77e minuut boos gewisseld en liep meteen het halve veld rond om met een verbeten gezicht de kleedkamer op te zoeken.

„Ja, hij heeft wel wat tegen mij geroepen”, bekende Verbeek. „Of dat voor herhaling vatbaar is? Ja, hoor. Hij riep waarom ik dat nou deed. Dat zal ik hem maandag uitleggen. Kan hij mij meteen uitleggen waarom hij zo speelde.”

prachtige opmerking van Verbeek:D
Was ook kinderlijk van de Cler, hij moet juist huilen en verbeek boos zijn

Status
Not open for further replies.
Back