Raar seizoen
0-2?
zondag Vitesse - Fc Twente
Ik denk 0-2 8)
Gefeliciteerd mischien wordt twente wel kampioen nu, welkom trouwensNou+ralf+ wat zei ik..?:+
Gefeliciteerd mischien wordt twente wel kampioen nu, welkom trouwens
Ik heb net VI eens gemailt, slaat nergens op.
Overigens tevreden na 0-2 achter, geeft weer wat zelfvertrouwen, iemand die reactie van de Cler gezien ?-,-
Klopt allemaal wat je zegt maar in nancy en vandaag de 1e goal waren zijn eigen fout, de wissel was ook meer tacktisch als persoonlijk.je kan het op 2 manieren opvatten. 1. hij is gefrustreerd dat HIJ gewisseld wordt of 2. dat hij gefrustreerd is vanwege het spel van feyenoord. Maar als nog een kinderlijke reactie. Je zag verbeek ook kijken : jou spreek ik zo nog wel even.
Was ook kinderlijk van de Cler, hij moet juist huilen en verbeek boos zijnOTTERDAM - Vleugelverdediger Tim de Cler heeft maandag wat uit te leggen aan trainer Gertjan Verbeek. De international van Feyenoord werd zondag tegen SC Heerenveen (2-2) in de 77e minuut boos gewisseld en liep meteen het halve veld rond om met een verbeten gezicht de kleedkamer op te zoeken.
„Ja, hij heeft wel wat tegen mij geroepen”, bekende Verbeek. „Of dat voor herhaling vatbaar is? Ja, hoor. Hij riep waarom ik dat nou deed. Dat zal ik hem maandag uitleggen. Kan hij mij meteen uitleggen waarom hij zo speelde.”
prachtige opmerking van Verbeek