Hij zal ze individuele klasse ook wel laten zien als hij weer eens ze zeepje laat vallen in de douches.
Mja.
Bij PSV is er geld en de organisatie is er ook prima.
Toch missen we kwaliteit.
Weinig geld, goede scouting kan ook weer.
Probleem met PSV is gewoon dat het wordt leeggekocht, net als de rest van Nederland. Er lopen echt wel talenten rond, maar die moeten ook groeien, je kan niet meteen verwachten dat die jongens van 16/17 een heel elftal op de schouders nemen, is gewoon niet rieël.
Vind het toch zo zonde dat al die spelers weg willen uit Nederland, begrijp me niet verkeerd ik had het zelf ook gedaan, maar het voetbal zou hier een stuk leuker worden als een paar talentjes gewoon blijven, bijv. met een Sneijder en een van Persie zou het allemaal een stukje leuker worden om naar te kijken. Maargoed ik had precies hetzelfde gedaan als hun
Hij zal ze individuele klasse ook wel laten zien als hij weer eens ze zeepje laat vallen in de douches.
Beter blijven er gewoon heel veel spelers in NL, zodat er een CL cup finale kan worden behaald. In '95 had Ajax toch een onverslaanbaar team. Maarja, geld... meer hoef ik niet te zeggen.
Succccccessupppppportersssssss, lalalalalaaaaa
Iedereen die niet voor Ajax is zal Suarez haten. Iedereen met een Ajax hart mag die gozer. Punt is gewoon dat hij bloed irritant is tijdens een wedstrijd, maar het is gewoon een voetballer die wat extra's geeft aan een team. Individuele klasse die het aan sommige teams ontbreekt.