KevinvK Koekwous 20 September 2008 #782 als ik jouw was zou ik die pillen morgen na de wedstrijd nemen om van de kater van het verlies af te komen
als ik jouw was zou ik die pillen morgen na de wedstrijd nemen om van de kater van het verlies af te komen
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 20 September 2008 #783 Dit gaat nog erger worden dan die Cruijff schaal. Ajax gaat door.
Martijn_import Banned 20 September 2008 #785 Heb je het niet gehoord dan, vanaf dit weekend is het knock out
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 20 September 2008 #787 Tinne said: Dit gaat nog erger worden dan die Cruijff schaal. Ajax gaat door. Click to expand... PSV hield het bij 0-2. Ajax zal doorgaan (met scoren)
Tinne said: Dit gaat nog erger worden dan die Cruijff schaal. Ajax gaat door. Click to expand... PSV hield het bij 0-2. Ajax zal doorgaan (met scoren)
Robert Superrrjoden! 20 September 2008 #788 Ooooh ik snap hem, ja ik denk dat het precies dezelfde wedstrijd als 2 jaar terug wordt. Feyenoord krijgt de eerste kans, mist en wij maken dan gelijk 2 goals
Ooooh ik snap hem, ja ik denk dat het precies dezelfde wedstrijd als 2 jaar terug wordt. Feyenoord krijgt de eerste kans, mist en wij maken dan gelijk 2 goals
Martijn_import Banned 20 September 2008 #789 het zou zo maar 0-4 kunnen worden en zondag savonds begint het balletje weer te rollen onrust!
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 20 September 2008 #793 Natuurlijk winnen ze uitgerekend van PSV!!!! En duwen PSV zo nog dieper in de problemen die de 0-3 van Atl.Madrid heeft veroorzaakt! Het begin van einde +ralf+ 3 gespeeld, 6 punten mwhoa.
Natuurlijk winnen ze uitgerekend van PSV!!!! En duwen PSV zo nog dieper in de problemen die de 0-3 van Atl.Madrid heeft veroorzaakt! Het begin van einde +ralf+ 3 gespeeld, 6 punten mwhoa.
Martijn_import Banned 20 September 2008 #795 Nooit geweten dat Van Wolfswinkel de broer van een oud klasgenoot is Wolfswinkel, zijn ouders hebben een groot container bedrijf in maarsbergen
Nooit geweten dat Van Wolfswinkel de broer van een oud klasgenoot is Wolfswinkel, zijn ouders hebben een groot container bedrijf in maarsbergen
Martijn_import Banned 21 September 2008 #797 Ik ga naar bed Goede wedstrijd morgen r000000000000020bert
Robert Superrrjoden! 21 September 2008 #800 zo ik zit lekker in de trein! stemming zit er goed in, miss dat ik in de rust nog ff reageer