This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
12 man ongeveer geblesseerd... Word morgen tenminste wel waar voor me geld als het zo blijft :X

Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek heeft forse personele problemen in de aanloop naar de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal zaterdag tegen PSV.

De oefenmeester kan mogelijk geen beroep doen op twaalf spelers. Jonathan de Guzman ontbreekt zeker in Amsterdam, de middenvelder heeft last van zijn lies.

Verbeek kan ook niet beschikken over Roy Makaay (voet), Andwelé Slory (hamstring), Karim El Ahmadi (lies), Theo Lucius (hamstring) en Sherif Ekramy (heup). Kevin Hofland, Leroy Fer, Kermit Erasmus, Jon Dahl Tomasson, Danny Buijs en Nicky Hofs kampen nog met lichte blessures.

De medische staf van Feyenoord verwacht dat het herstel van spits Makaay ongeveer zes weken gaat duren. De routinier liep een breuk in een voetwortelbeen op tijdens de Olympische Spelen.

Johan cruijf schaal is toch een B-prijs, we zullen wel met 6-0 verliezen maar het is een feit dat feyenoord totaal niet op sterkte is morgen.

Mols in de spits, kan nog aardig voetballen en is nog goed fel, zon instelling moet guz slory en bruins ook hebben

'FC Barcelona gaat voor Van Persie'
Robin van Persie staat in de serieuze belangstelling van FC Barcelona, meldt de Spaanse krant Sport. Ook Andrei Arshavin (Zenit Sint-Petersburg) en Rodrigo Palacio (Boca Juniors) staan op het Catalaanse verlanglijstje.

Trainer Pepe Guardiola heeft van de clubleiding van Barcelona de mededeling gekregen dat hij nog enkele grote aankopen voor het verstrijken van de transferdeadline mag doen. Van Persie moet de leegte op de vleugels opvullen, nu ondermeer Ronaldinho daar vertrokken is.

Arsenal zal normaliter niet makkelijk afstand doen van de Nederlander die, in de ogen van manager Arsène Wenger, de jonge spelers van de Engelse ploeg op sleeptouw moet nemen. Barcelona wil echter ver gaan en heeft een grote zak geld over voor Van Persie.

Ik vind Sno net Maduro, altijd maar een stap te laat..
Kan het ook eigenlijk niet geloven dat Ajax Sno koopt, maar we zullen het zien

Zal niet veel zijn. Hij ging voor weinig naar Celtic en mocht daar nu ook weg. Speler uit eigen jeugd die wel potentie heeft, maar meer backup achter Lindgren/Gabri denk ik.

Las op een feyenoord forum dat wanneer v persie wordt verkocht 25% van de transfersom naar rotterdam gaat Nou barca, geef gul

Dat denk ik niet aangezien hij met bonje wegging, ze waren hem liever kwijt dan rijk.
Lijkt mij een fabeltje hoor

Zou geen overbodige luxe zijn voor onze Rotterdamse vrienden. Als je ziet dat voor totaal nutteloze spelers (Derijk/Ekrami) nog flink geld gevraagd wordt, omdat ze in die talentenpool zijn opgenomen en dus geld moeten opbrengen, dan vraag je je af hoe het financieel gesteld is in Zuid.

iemand die toevallig het nieuws heeft gekeken?

morge is de wedstrijd feyenoord - psv in de Arena

en het mooie is dat ze gewoon ff in een straal van 5 km om de Arena alles afzetten en tot no go area verklaren, van 10 uur sochtends tot 12 uur snachts.

Dus dat betekend voor mij (woon in Abcoude, naast Amsterdam Zuid Oost) dat ik gewoon niet amsterdam in kan 8P 8P 8P

wat krijg ik een gruwelijke gruwelijke grafhekel aan dat grafbetaalde kk voetbal zeg!!! sorry hoor maar dit is toch niet normaal voor woorden!

afschaffen dat betaalde voetbal en al die relschoppers en hooligans de bak in die zit namelijk toch binne die straal van 5 km.

heb er verder geen goed woordje voor zeg

nee man amsterdams is echt heel anders, ik vind me zelf nog aardig beschaafd hoor, praat niet met een dialect ofzo

maar vind het de grootste onzin waarom alles altijd op rellen moet uitlopen... dat snap ik gewoon niet, bij eigelijk geen enkele andere sport gaan mensen elkaar zo te lijf als met voetbal... en dan al helemaal het betaalde voetbal

ik zeg punt uit als ze zich niet kunnen gedragen gewoon geen voetbal meer.. klaar

Ohw ja,ja en omdat een paar procent van de Nederlandse bevolking modderfokking dik is, moet de McDonalds maar dicht.

Er wordt zo onvoorstelbaar veel geld verdient met voetbal, die paar kut hooligans gooien dat echt niet in het water hoor.

Status
Not open for further replies.