This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
"De zeven miljoen euro die de Belgische kampioen wil ontvangen, zou PSV te veel vinden. Jovanovic is 27 jaar en blessuregevoelig. De Eindhovenaren menen dat zijn komst voor zo'n bedrag geen goede investering is. Daarom liggen de onderhandelingen stil"

Ik krijg er bijna een "we gaan zeker weten winnen ! die JC schaal!!".
Maar dat is niets voor een PSV supp. Dus het gaat een moeilijke pot worden....

"PSV twijfelt of het ingaat op de avances van Artem Milevski. Zijn zaakwaarnemer heeft de Eindhovense club laten weten dat de aanvaller van Dinamo Kiev graag de overstap naar de Nederlandse kampioen wil maken"

Klaas-Jan Huntelaar lijkt vlak voor het verstrijken van de transferdeadline Ajax alsnog te verlaten. PSV bereidt een bod van 25 miljoen euro voor op de spits, zo schrijft Voetbal International.

25 miljoen. Die vertrekt denk ik wel hoor. Denk dat Huntelaar goed leip wordt als die niet weg mag naar Real voor een dergelijk bedrag. Zonde voor Ajax, die hebben met Huntelaar erbij echt een moordende voorhoede. Nu moet ik nog maar zien of ze zoveel blijven scoren, alhoewel ze op papier zonder Huntelaar nog steeds een bere sterke aanval hebben.

Dit is HET seizoen om CL veilig te stellen en ver in de UEFA CUP te komen, denk echt niet dat ze KJH nu nog laten gaan, dan krijg je weer dat gezeik om een opvolger te vinden net zoals met Sneijder toen.

Ook zonder hem loopt dr nog genoeg voorin, maar hij is toch wel DE spits op het moment

Die voorzitter had aangegeven na Vd Vaart niemand meer te kopen. Eerst zien, dan geloven . En zonder clausule is 25 gewoon te weinig. Nu eens je poot stijfhouden als Ajax zijnde en 40 mil eisen. Dan volgend jaar maar verkopen, maar niet nu. Huntelaar wilde zelf nog verlengen, dus ongemotiveerde speler zal je ook niet hebben.

Hij heeft nog nooit een landstitel gepakt, dus dat lijkt me een mooie motivatie. Maare... Real kan dan beter heel het NL elftal op gaan stellen

Status
Not open for further replies.