This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
Ik keek voordat Nederland eruit lag elke wedstrijd, nu kijk ik niet eens meer, kut EK. Ik hoop dat Rusland wordt geslacht. Als zo een land het EK wint is er geen reet aan .

Mee eens!

Wiehoeeeeeeeeeeeee! Spanje 3-0 gewonnen, kklekker voor je %$%$hiddink!

Ik keek voordat Nederland eruit lag elke wedstrijd, nu kijk ik niet eens meer, kut EK. Ik hoop dat Rusland wordt geslacht. Als zo een land het EK wint is er geen reet aan .

Dit slaat dus echt weer nergens op...Moge de beste winnen, punt. LFB welk land het is. Dat een land alleen maar spelers heeft die in topploegen spelen betekent niet dat zij de beste zijn, het blijft nog altijd een teamspel.

beter voor aissati, doorgroei mogelijkheid.. komt tie tenminste aan spelen toe

Die jongen moet nog beter gaan ontwikkele wilt die een echte worde

Hahah. Echt weer zo`n typisch voorbeeld dat aantoont dat Cruijff af en toe echt de grootst mogelijke onzin uitkraamt

Maakt niet uit, hij is nog tot 2010 van ajax. Hij wil gewoon een gelimiteerde afkoopsom hebben omdat er nu 25miljoen voor em gevraagd wordt, wat niet erg aantrekkelijk is voor buitenlandse clubs.

Voor Huntelaar zou het m.i. heel goed zijn als die zou verhuizen naar een andere club. Die jongen scoort overal en het wordt tijd dat hij met andere echte topspelers in een team gaat voetballen.

Voor Huntelaar zou het m.i. heel goed zijn als die zou verhuizen naar een andere club. Die jongen scoort overal en het wordt tijd dat hij met andere echte topspelers in een team gaat voetballen.

Juist . Niks meer te zoeken bij Ajax.

^_^

Barcelona wil Henrique verhuren

Henrique speelt komend seizoen mogelijk toch voor Ajax. FC Barcelona, dat zaterdag de strijd won om het defensieve talent van Palmeiras, wil de verdediger in eerste instantie verhuren.

Volgens de Spaanse krant Sport zou Ajax een van de kandidaten zijn om Henrique tijdelijk over te nemen. Barcelona zou het Braziliaanse talent voor een seizoen willen verhuren in verband met de Spaanse EU-regelgeving omtrent buitenlandse spelers.

De transfer van Henrique naar Barcelona wordt volgende week beklonken. De verdediger ondergaat dinsdag een medische keuring in Spanje. Hij kost 10 miljoen euro.

Status
Not open for further replies.