This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
Als zij Senna op Arshavin zetten en Puyol op Pavljoetsjenko zijn de russen ook weinig meer..

Van Basten had gewoon zijn tactiek moeten wijzigen..

Vanavond speelt Rusland de halve finale tegen Spanje. Eén van de meest opvallende spelers dit toernooi is Andrei Arshavin. Op 27 jarige leeftijd lijkt de Rus eindelijk door te breken. Voor AD Sportwereld een goede reden om Cruijffs visie te peilen.

Op de vraag naar welk land de aandacht van Cruijff specifiek uit zal gaan, zegt Cruijff: "Als ik naar voetbal kijk, kijk ik altijd naar twee ploegen tegelijk. Anders vind ik er weinig aan."

Maakt Rusland een serieuze kans op de titel? "Als je in de halve finale staat ben je altijd een serieuze titelkandidaat. Ofschoon je misschien ook kan zeggen dat je geluk hebt gehad. Zoals wel vaker van Hiddink gezegd wordt: Guus Geluk."

Wat is geluk?

Cruijff vervolgt: "Maar je kan niet altijd maar geluk blijven hebben. Dan is er kennelijk toch een kwaliteit die je met je meedraagt. Want gemiddeld gezien heeft iedereen in zijn leven evenveel geluk. De één maakt er alleen beter gebruik van dan de ander. Dus wat is geluk dan nog ? Dan is geluk alleen maar het vermogen om effectief te zijn", aldus Cruijff.

geweldige vent is het ook...

Ik keek voordat Nederland eruit lag elke wedstrijd, nu kijk ik niet eens meer, kut EK. Ik hoop dat Rusland wordt geslacht. Als zo een land het EK wint is er geen reet aan .

EXCLUSIEF - PSV en Heurelho Gomes zijn definitief uit elkaar. De komende vier jaar staat de Braziliaanse keeper onder de lat op White Hart Lane.

Tottenham Hotspur betaalt voor Gomes negen miljoen euro, waarmee PSV met minder genoegen neemt dan contractueel was vastgelegd (14 miljoen).

Naar alle waarschijnlijkheid wordt Andreas Isaksson de opvolger van Gomes in Eindhoven. De Zweedse international staat op het tweede plan bij Manchester City, maar was op het EK wél de eerste keus voor bondscoach Lars Lagerbäck.

Las het ook net, tegenvaller voor PSV.

9 Miljoen voor één van de beste keepers van de wereld, weinig...

Status
Not open for further replies.