This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
Spanje mag van mij het EK winnen. Duitsland is kut en Turkije en Rusland zijn één-dag-vliegen (denkt aan Griekenland).

Kevin :|...

Haha Turkije geownt door Duitsland in de laatste minuten *D Zelf scoorden ze tegen Tsjechie en Kroatie ook heel de tijd nog in de laatste minuut, nou krijgen ze mooi een koekje van eigen deeg :W

Boeiend.

Wat zijn die turken stil wat zijn die turken stil lalalalalal

lol Verdiende loon krijgen ze! Toen nederland verloor liepen ze hier 100.000 klappers af te steken enz.

haha

Hier nog niets, mja ik heb nog 3 dozen dikke vlinders liggen dus ze zijn gewaarschuwd: ik gooi terug

kk duiters :|

opmerking van commentator ook: Duitsland blijkt het meest duitse land van hun twee te zijn.....:W

Liever Duitsland door dan die Turken. De meesten gunnen het ons ook niet, die liepen te ouwehoeren, dus dan is mijn gevoel nu wederzijds.

Spanje mag van mij het EK winnen. Duitsland is kut en Turkije en Rusland zijn één-dag-vliegen (denkt aan Griekenland).

Kevin :|...

Turkije eendagsvlieg? Ze hebben wel wat bereikt hoor...! Ik vond Turkije tot nu toe slecht spelen, maar vandaag deden ze het goed. Alleen de keeper...Tja, Volkan mocht niet spelen door de rode kaart :'(

Lehman was anders ook dramatisch. 2x de fout in, vooral die 2e goal. Mja, bij Duitsland zal ze dat nou nooit is de kop kosten lijkt wel.

In de finale wel, let maar op die lehman is echt dramatische ongelofelijk.

Turkije straft dat niet af, maar wees nou eens eerlijk? Duitsland had het gewoon easy tegen al die makkelijke tegenstanders.

Ben benieuwd hoe ze zich houden tegen het goede Spanje of aggressieve Rusland.

Na ja Portugal is ook niet de minste, maar die speelde vij belabberd. Duitsland wordt denk ik EK. Rusland klopt Spanje denk ik vanavond.

Ik hoop het niet...

DLD EK? Dat zou echt weer vaag zijn en typisch Duits, hele toernooi een beetje door heen zwalken en dan op het juiste moment ineens een topwedstrijd neerzetten.

Kom op, DLD heeft het echt simpel gehad, sowieso die poule was een eitje, naja dan verneuken ze het nog bijna (beetje zoals NL dat zo goed kan). Ze verliezen van Kroatie want die zijn gewoon goed en DLD is prut. Dan tegen Portugal, die winnen ze puur omdat Portugal zo ontzettend kut verdedigde (en sowieso speelde), noui dan komen ze tegen Turkije in de semi final, kom op, is Turkije ook nog eens zwaar gehavend. En nog prutsen ze naar een overwinning toe.

Naja nu komt de finale, ik hoop tegen een sterk Spanje en gaan ze gewoon kkhard van de mat af. Maja Hiddink kent het spel nu een beetje van die Spanjaarden en zal wel weer net zo gaan lopen kutten als bij NL en alles om zeep helpen.

.........

Status
Not open for further replies.