This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
Ik quote mezelf ma eens ff :X

dat kut voetbal me geluk is niet opgewassen tegen die mannschaft, ze worden met 3-0 toch wel opgerold.
finale wordt denkik nederland- duitsland.
totaal onverdiend gister overigens, wat een ruk voetbal hebben die turken

Sorry hoor, maar als je 3 van de 4 penalty's mist dan verdien je gewoon niet om door te gaan.

Ze verdienden het allebei niet. Na 120 min van zulk voetbal...

Turkije mazzelde hem gewoon hard gister. Tja, dat is voetbal imho.

122 minuut scoren terwijl hij 1 minuut langer liet doorspelen.

Turkije speelt echt afschuwelijk, dat wordt me een monster van een lelijke halve finale denk ik tegen duitsland.

1 voordeel, je gaat het zowiezo prachtig vinden dat 1 van die landen na de volgende wedstrijd naar huis moet

Ik vind het verschrikkelijk, Kroatië had het veel meer verdiend. Maarja, Duitsland maakt ze toch wel af

achja, ik had op voorhand niet verwacht dat ze zouden winnen. Maar wat was ik blij gister
Ik dacht dat het over was na die eerste goal, was nog maar een minuutje over ofzo. Maar ze hebben het vaker geflikt, goal in de laatste minuut
In Maastricht was er overal begleiding door de politie, echt goed geregeld en waren ook geen problemen.

De duitse Oranje-fan

Een Duitse familie gaat winkelen. Tijdens hun bezoek aan een sportzaak, pakt de zoon een Oranjeshirt van het Nederland elftal uit het rek. Dan zegt hij tegen zijn zus: "Ik heb besloten dat ik Oranje-fan ga worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben."

De grote zus reageert geïrriteerd en geeft hem een draai om z?n oren : "Ben je gek geworden? Ga dit maar eens met je moeder bespreken"

Dus, het kleine jongetje met het Oranje T-shirt naar zijn moeder en zegt: ?Ik besloten dat ik Oranje-fan ga worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben." De moeder reageert woedend en geeft hem twee tikken om z?n oren: "Ben je helemaal van lotje getikt? Scheer je weg en vraag je vader maar eens hoe hij er over denkt.?

Dus de jongen gaat naar zijn vader en zegt: Ik heb besloten Oranje-fan te gaan worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben." De vader wordt helemaal gek en slaat zijn zoon ter plekke ontoelaatbaar hard in zijn gezicht: "Geen zoon van mij zal in een dergelijk shirt rondlopen!"

Ongeveer een half uur later zit de hele familie in de auto en is op weg naar huis. De vader keert zich tot zijn zoon en zegt: "Zoon, ik hoop dat je er iets van hebt geleerd vandaag"

"Ja Vader, dat heb ik."

"Nou zoon, en dat is?"

Antwoordt de zoon: "Ik ben nog maar een uur Oranje-fan en ik heb nu al een hekel aan de Duitsers!!!!!!"

flauw :+

Toch eigenlijk wel typisch... Dat er begleiding door de politie nodig is...
Hoe ik gister bij de geusselt was stonder er gewoon 3 politie auto's om een grooepje turkse supporters

De politie stond er om de veiligheid van de Turken te waarborgen tegen andere groepen die er wellicht komen om rotzooi te trappen, omdat ze er slecht tegen kunnen dat de Turken hebben gewonnen. Ze staan er natuurlijk ook om het een beetje gecontroleerd te laten verlopen, maar dit is dus niet de enige reden!

Jaja..... Any way, als Duitseland net speel zoals ze de laaste wedstrijd speelde, dan liggen de Turken er nog hard uit.

Wordt al gek van die toeteren mongolen hier 8P

Buurman ff verderop heeft al 2uur lang zon iriitante holland ringtone op repeat staan...

Straks ff bieren en voebal kijken denks

Status
Not open for further replies.