Het grote politiek topic #2

Lucassen2_784555i.jpg

:X

Wel weer tekenend dat een PVV lid weer in de media komt met een 'geschiedenis'. Bij de SP, VVD of GroenLinks aanhang zal ook vast wel iemand lopen die wel eens wat verkeerd gedaan heeft. Natuurlijk, niet echt netjes wat ik er van lees, maar toch. Selectieve verontwaardiging.

Wel weer tekenend dat een PVV lid weer in de media komt met een 'geschiedenis'. Bij de SP, VVD of GroenLinks aanhang zal ook vast wel iemand lopen die wel eens wat verkeerd gedaan heeft. Natuurlijk, niet echt netjes wat ik er van lees, maar toch. Selectieve verontwaardiging.

Hoi Duivendak, Cramer, Vogelaar etc... allemaal een dubieus verleden.

Naja, de partij die het hardst schreeuwt om het geweld/criminaliteit aan te pakken wordt natuurlijk als eerste onderzocht

Denk dat het vooral te maken heeft met de media die de PVV wat meer zoeken, juist met dit soort dingen. Ook Brinkman een tijdje geleden, tikkeltje dubieus allemaal. Natuurlijk zijn het allemaal aparte figuren, maar vergeet niet dat als er één zetel wegvalt bij de PVV dat de potentiele meerderheid ook weg is...

weet ook niet of je anti-pvv gedachte ook hier achter zit :P

Dan moet Wakker Nederland dan ook die gedachte hebben gehad...
dat linkse WNL!

Tuurlijk komt dit nu extra in het nieuws door dat de 76 zetels.
Bij het CDA of VVD had het ook net zo gegaan. Maar het is natuurlijk ergens geen toeval. Ze zijn bij de PVV bijna allemaal nieuw. En Wilders had geen geld om ze te screenen.

Volgens mij zijn zijn daden toen wat erger dan wat de mensen in Nicolas zn lijstje gedaan hebben. Tevens heeft deze mr. het verzwegen.

Het kan elke partij gebeuren....maar het is logisch dat de kans dat het bij de PVV gebeurd groter is.....en dat is niet goed in zo`n krappe meerderheid.

Volgens mij zijn zijn daden toen wat erger dan wat de mensen in Nicolas zn lijstje gedaan hebben. Tevens heeft deze mr. het verzwegen.
Ben ik het helemaal niet mee eens. De daden van de door mij genoemde personen zijn direct gelieerd met de politiek en hun politieke carrière. De daden van Lucassen hebben helemaal niets met de politiek te maken. Dus wanneer je iemand wil aanspreken op zijn of haar politieke functioneren moet het er wel iets mee te maken hebben.

Zoals Rob Oudkerk die in de media riep "Kutmarrokaantjes", een agent beledigen bij een bekeuring over geen achterlicht op fiets hebben, prostituees bezocht etc

Het betreft niet zijn direct politiek functioneren, maar wel is 'hufterigheid' 1 vd punten waar PVV zwaar op hamert?
(Heb me verder niet ingelezen over bovenstaande personen.)

Die Sharpe wel weg! en die Lucassen niet :X

conclusie... Lucassen wil zijn zetel niet afstaan....en Wilders durft hem omwille de 'coalitie' er niet uit te zetten. Valt me tegen.

Over gedoe gesproken....het kan nog erger...Belgie! :'(
Land door de helft...maar dan is er nog Brussels/Bruxelles...
Ze (vla/wal) kunnen niet met of zonder.

Ik snap niet wat die belgen nou lopen te zeiken op elkaar :D mal trots volk. Wat een ellende. Wij accepteren de friezen toch ook gewoon :s :+

Dat hele gezeik met o.a. Lucassen greep Geertje wel heel erg aan zag je op tv. Ben normaal niet zo'n fan van powned, maar die brachten het toch heel mooi in beeld.

Verder weet ik niet hoe het nu verder gaat met de PVV, aan de ene kant verwacht ik dat er nog wel meer leden door de mand vallen, partij is gewoon te snel te groot geworden...

Ik snap sowieso landsgrenzen niet, het is alleen maar om af te bakenen: dit is van mij en als je er iets van wilt moet je het kopen.

Ook naar de Panorama aflevering gezien gisteren? Het zogenoemde Plan B (Belgie splitsen) zal nooit doorgaan. Daarvoor moeten er zoveel akkoorden worden gesloten en onderhandeld wordt dat dit onmogelijk is. De Vlamingen en Walen hebben zijn nu al meer dan 150 dagen aan het onderhandelen en er is nog geen 1 akkoord.

Ik was voor de aflevering voor een splitsing van België maar na deze aflevering van Panorama moet ik mijn mening toch herzien. Het zou een te lang en duur proces worden waar beide partijen er alleen maar armer van worden ( vooral dan Brussel en Wallonië).

Een van de politieke leiders van het Vlaams Belang stelde België voor als een oude auto die je moet verkopen als die niet goed werkt. Mijn inzicht hier in is dat je België eerder als een oud huis kan vergelijken dat dringen opgeknapt moet worden d.m.v. een grote staatshervorming.

Ik snap sowieso landsgrenzen niet, het is alleen maar om af te bakenen: dit is van mij en als je er iets van wilt moet je het kopen.

Nu zijn er nog landgrenzen, de EU zou deze beter opheffen. Het probleem daarbij is dat elk land dezelfde wetten / oh organisatie / politie moet hebben en dat is er lang nog niet.

Het is idd een wat ouderwets concept deze dagen.

Nu zijn er nog landgrenzen, de EU zou deze beter opheffen. Het probleem daarbij is dat elk land dezelfde wetten / oh organisatie / politie moet hebben en dat is er lang nog niet.

Dat gaat wel gebeuren.
En in werkelijk zijn die grenzen op bepaalde gebieden idd nog erg aanwezig op anderen bestaan ze niet meer.

Back