Wel weer tekenend dat een PVV lid weer in de media komt met een 'geschiedenis'. Bij de SP, VVD of GroenLinks aanhang zal ook vast wel iemand lopen die wel eens wat verkeerd gedaan heeft. Natuurlijk, niet echt netjes wat ik er van lees, maar toch. Selectieve verontwaardiging.
Naja, de partij die het hardst schreeuwt om het geweld/criminaliteit aan te pakken wordt natuurlijk als eerste onderzocht
weet ook niet of je anti-pvv gedachte ook hier achter zit
Ben ik het helemaal niet mee eens. De daden van de door mij genoemde personen zijn direct gelieerd met de politiek en hun politieke carrière. De daden van Lucassen hebben helemaal niets met de politiek te maken. Dus wanneer je iemand wil aanspreken op zijn of haar politieke functioneren moet het er wel iets mee te maken hebben.Volgens mij zijn zijn daden toen wat erger dan wat de mensen in Nicolas zn lijstje gedaan hebben. Tevens heeft deze mr. het verzwegen.
Ben ik het helemaal niet mee eens. De daden van de door mij genoemde personen zijn direct gelieerd met de politiek en hun politieke carrière.
Zoals Rob Oudkerk die in de media riep "Kutmarrokaantjes", een agent beledigen bij een bekeuring over geen achterlicht op fiets hebben, prostituees bezocht etc
Over gedoe gesproken....het kan nog erger...Belgie! :'(
Land door de helft...maar dan is er nog Brussels/Bruxelles...
Ze (vla/wal) kunnen niet met of zonder.
Over gedoe gesproken....het kan nog erger...Belgie! :'(
Land door de helft...maar dan is er nog Brussels/Bruxelles...
Ze (vla/wal) kunnen niet met of zonder.
Ik snap sowieso landsgrenzen niet, het is alleen maar om af te bakenen: dit is van mij en als je er iets van wilt moet je het kopen.
Ik snap sowieso landsgrenzen niet, het is alleen maar om af te bakenen: dit is van mij en als je er iets van wilt moet je het kopen.
Nu zijn er nog landgrenzen, de EU zou deze beter opheffen. Het probleem daarbij is dat elk land dezelfde wetten / oh organisatie / politie moet hebben en dat is er lang nog niet.