Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic #5

Status
Not open for further replies.
hij gaat echt een paar stapjes te ver ja :+ maar die opel is wel dik opzich

vanaf de zijkant vond zelfs IK 'm mooi!:eek:

Maargoed, die gozer is gewoon ziek in z'n kop:p

Onder de motorkap is dat ding nu wel om te kwijlen zo mooi.
Alleen die bijbelse tekst vind ik weer in en in triest8P
 
Super vet project, en ok, op het detailing is hij wel echt pietje precies, maar ik zou willen dat ik het geduld er voor had :W
 
:')
[ir]http://i115.photobucket.com/albums/n296/vxrmarc/Nurburgring%20detail%202/134.jpg[/ir]


:') :')
[ir]http://i115.photobucket.com/albums/n296/vxrmarc/Nurburgring%20detail%202/136.jpg[/ir]
 
Heel erg ziek, wel toffe dingen maar om nou zo ver ermee door te gaan. Wat moeten die mensen wil niet denken waar je je spullen komt halen. "Ja euhh ik wil graag een hitteschild met een bijbelse tekst erop". 8P
 
Streven naar bijna 100% perfectie vind ik wat dat betreft erg mooi.. heb zitten genieten van zijn posts! 8)

Wat nu minder is zijn al die vervelende kindertjes die sneeuw van auto's lopen te vegen.. m'n auto zag er al uit als een hok.. maar al dat zand veroorzaakt ws wel lekker swirls en andere krasjes... :|

Voordat iemand reageerd of ik dat vroeger zelf nooit heb gedaan?! Nee, dan had m;n pa me al een pak rammel verkocht.. die had er ook een hekel aan :p
 
OMG, wat een idioten ook

waarom zou je zo ver gaan met detailen ? gaat nergens meer over, meer een soort zieke afwijking imo :X

ik wil later gewoon een hagelwitte rs met zwartie wielen en dan maak ik hem gewoon 3 jaar niet schoon hoor :D, kunnen de mensen zien dat ik hem gebruik waarvoor dat ding gemaakt is !

edit:

astra nurburgring edition is wel een mooi karretje :W

en doe homemade emblemen zijn ook erg netjes gedaan :W
 
Last edited:
Als het vet er niet buiten zit, kan het zand zonder moeite naar binnen:)

En die vent heeft gewoon smetvrees ofzo.
Zijn streven naar perfectie is wel mooi, maar gaat net wat te ver omdat het zeikerig begint te worden.
 
Jezus WAT een idioot zeg. Toffe wagen, maar je kan te ver gaan. Zal wel lichtelijk autistisch zijn. Wat zullen de buren hebben gelachen trouwens toen ie dat water aan het vullen was, schitterend :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top