Achterkap is nog heel maar beschadigd. Moet beetje bijgeplamuurt worden. Voorkap is ook heel. Voorconsole. spatbord, voetenblank, beenschild, onderkuip, z-kappen allemaal stuk....
Frame is op 1 punt krom geslagen. Waar de subframe rubbers tegenaan slaan is naar binnen geslagen en het punt waar je treeplank op leunt is ook krom geslagen. Maar het mooie hiervan is dat dit er op vast zit gelast zeg maar. Dus die hebben we er nu af geflext. Maar nu willen we het frame laten richten en een nieuw stuk (van een ander frame) er op laten lassen zodat die weer 100 punten recht is. Vervoglens weer opbouwen en niet weer verkopen
bij aerox gaat dat niet zo makkelijk, in tegenstelling tot aprilia..
bij aerox staan de nummers in een van de ronde buizen van het frame.. dus zul je een deel frame over moeten lassen(gedeelte bij het balhoofd) en het typeplaatje achterop over moeten popnagelen...
als je gewoon een steuntje wat scheef is opnieuw recht zet en vastlast ben je in geen geval illegaal bezig hoor. Een auto mag toch ook op worden geknapt na een ongeluk
edit: zie nu dat oscar waarschijnlijk doelt op het frame nummer plaatje, excuse
Frame nummer staat in het frame gedrukt (zoals elke scooter en ook de SR types).
Ding heeft maar aan 1 kant schade. Dit valt makkelijk te maken maar moet wel precies gebeuren. En op deze manier ben ik niet illegaal bezig. Want als dit straks weer allemaal klaar is zie je er niks van .
Zal zien of ik deze week wat foto's van de restanten kan krijgen van hoe die er nu bij ligt. Best wel zielig om te zien, maar ja het is niet anders.
ik dacht dat dit het grote plaats hier je scooter topic was:+
dan post ik maar een recent plaatje van hoe me nieuwe jog er op dit moment bij staat.
ben er zo nu en dan mee bezig.
geen zin om een project pagina aan te maken dus post hier wel 1x in de zoveel tijd een fautauw..
To do list:
- velgen mettalic zwart coaten
- std benzine tank
- underseat
- achterspatbord
- standaard stuur + stuurkappen
- aim teller in de stuurkappen monteren
- kartfilter in de buddy plaatsen (minder herrie op straat)
- stickers verwijderen
jah soort van A naar B scooter
moet hard gaan maar standaard lijken.
leuke van zo'n kartfilter die ik 2 jaar geleden heb gekocht en 1x mee gereden heb is dat als je laagtoerig rijd het nieteens opvalt als je langs rijd. toen ook nog 80 euro voor betaald vond het later zonde van me geld maar nu weer blij dat ik hem nog heb liggen
zeg ik dan dat ik dat zo zie? ik herinner mij die scooter nog gewoon.. en daaarom wist ik dat :L
en je kunt het ONDER ANDERE zien aan type teller(die niet op de foto te zien is)
wa denk jij wel niet met je nutteloze commetaar :Ldenk eerst eens beter na voordat je nutteloze dingen post en het forum.. en ook nog eens OFF TOPIC :L