Ja want dan heb je ten minste zo'n oerlelijk mono-arm!
Kom op zeg, smaken verschillen. Een originele Aerox is IMO een stuk mooier dan een originele zip.
Ja want dan heb je ten minste zo'n oerlelijk mono-arm!
Kom op zeg, smaken verschillen. Een originele Aerox is IMO een stuk mooier dan een originele zip.
Een zip beter rijden? Ik heb nog nooit echt op een zip gereden. Maar ik weet wel dat ik die monoarmen al lang heb vervloekt sinds ik op een area heb gereden. Wat een scheit vering was dat! Zodra je wat goed op snelheid was en je reed met een aardige snelheid door een bocht hoefde er maar iets te gebeuren of dat ding slingerde alle kanten op. Weet niet hoe dat met een zip is...
duidelijk nog nooit op een zip gereden, de mono vering van de zip is naar mijn mening de beste veer systeem ooit gemaakt. denk dat het feit dat 80% van de racers met zip+mono rijd wel genoeg zegt over het rijgedrag
Een zip beter rijden? Ik heb nog nooit echt op een zip gereden. Maar ik weet wel dat ik die monoarmen al lang heb vervloekt sinds ik op een area heb gereden. Wat een scheit vering was dat! Zodra je wat goed op snelheid was en je reed met een aardige snelheid door een bocht hoefde er maar iets te gebeuren of dat ding slingerde alle kanten op. Weet niet hoe dat met een zip is...]
of je zet er gewoon een nieuwe schokbreker op , nieuwe sturen ze namelijk prima..
@ Giorgo , is dat tegenwoordig stoer om zonder koelkap te rijden?
Nee helemaal niet, ik weet dat de koelkap de geforceerde koeling aan een luchtkoeling geeft. Maar ik rijd echt al lang zonder..@ Giorgo , is dat tegenwoordig stoer om zonder koelkap te rijden?
Kom je toevallig uit Zwolle e.o.? Ik dacht iig precies dezelfde Aerox gezien te hebben vanochtend.Thanks Ik ben er heel trots op!
Zo'n mooi orgineel ontwerp verkracht.... Zonde als je het mij vraagt.
ook tnt stuur, dood zonde beinvloed de rijeigenschappen echt negatief..
Tsja en naar mijn mening zijn ze beiden oerlelijk.
Ben trots op mn schatje! heb er veel voor gewerkt en aan gewerkt. En dat voor een meisje