Het grote plaats hier je scooter topic #12

Elke keer als ik iets post of een topic maak reageert het forum niet meer?\

Edit: Ah, nu doet die het wel;
Ik ga hem inderdaad wat opknappen. Maarja sportstuur trekt de ReEsZ jongens aan :#

Iemand die evt. kan helpen met de afstelling?
 
Tijdje geleden de kappen maar eens gemonteerd van mn Aprilia Area 51.
Laats (zelf) helemaal gespoten:

aprilia 1.jpg

aprilia 2.jpg





Binnekort even het (area) spatbord monteren en achterlicht.

Wss niet helemaal jullie "style" zoon area, maar wel de mijne :p
 

Attachments

  • aprilia 3.jpg
    aprilia 3.jpg
    86.6 KB · Views: 42
  • aprilia 4.jpg
    aprilia 4.jpg
    75.3 KB · Views: 40
  • aprilia 5.jpg
    aprilia 5.jpg
    66.4 KB · Views: 40
  • aprilia 6.jpg
    aprilia 6.jpg
    106.8 KB · Views: 19
  • aprilia 7.jpg
    aprilia 7.jpg
    97.8 KB · Views: 16
Ken 'm nu al zo lang heb ik het idee :p ben benieuwd hoe die eruit zou zien als het witte zwart is. Vind witte binnenkappen altijd een 'Aerox voor 16-jarigen' imago hebben :p
 
Ja ik heb m eerder in deze kleuren gehad. Toen totaloss gereden, en heb toen weer een area gekocht. Deze was helemaal mat zwart. Deze toen een tijdje gereden en besloten deze weer op te knappen.
Vind dit persoonlijk gewoon de mooiste kleurencombo op het mooiste type scooter.
Daarnaast vond ik een SR voorvork er mooi op staan en aerox velgen, dus die zijn er ook op gekomen :p
 
Ken 'm nu al zo lang heb ik het idee :p ben benieuwd hoe die eruit zou zien als het witte zwart is. Vind witte binnenkappen altijd een 'Aerox voor 16-jarigen' imago hebben :p

vind ik ook , en de meesten word het binnen no time ook nog lelijk bij , dan ziet het er helemaal niet meer uit! daarom voer ik mijn Area straks mooi uit met mooie nieuwe originele zwarte binnenkappen :)

Maar dit ziet er trouwens zeer netjes uit wel!
 
KICK!

Dit topic is ook goed dood zeg :p

Ik ga mijn oude straatbeestje weer opbouwen zoals hij was, die witte SP. Heb hiervoor laatst een complete zip 2000 gekocht die als basis gebruikt gaat worden.

2prvkg5.jpg


Zoals het er vorige week bij stond, enige verschil met nu is dat er nu een afgedraaid SP2000 voorvork in zit en voorkap is eraf, en er zit al een SP98 subframe in met kunststof subframebussen en de silentbloc gaten heb ik opgevuld. Misschien met de carnaval vast het blok een deel in elkaar zetten.

Even een reminder zoals hij ongeveer weer moet worden:

2ufskzp.jpg


Maar dan dus met SP98 velgen
 
Haha ja mijne qua uiterlijk ook een beetje, 't is niet zo dat ik een compleet andere kleur ga spuiten ofzo.. Heb die kappenset zoals op de foto nog liggen en die komt er gewoon op.

Er komt trouwens ook een nieuwe Zip SP aan heb ik gehoord. Geen compleet nieuw type maar gewoon een nieuwe stickerset zeg maar.
 
Netjes Melvin, zal ongetwijfeld weer een net apparaat worde. Hier staat ook al weer een tijdje een sp2000 in de schuur te schreeuwen om wat aandacht en een nieuwe cilinder :+ Misschien toch eens wat spulletjes bestellen en een mooie zomer boekert te maken.
 
Ik heb zojuist een DR70 LC, 19mm, spruitstuk en lagers+keerringen besteld :+ Krukas had ik nog liggen en overbrenging blijft voorlopig even standaard :p Van de zomer lekker mee naar het werk cruizen :W Waarschijnlijk veel op 1 wiel hahaha
 
Bij mij ligt er een complete s6r setup onder. Nu even lekker alles uit elkaar draaien, schoonmaken en wat vervangen moet worden vervangen. mooie bezigheidstherapie :p Zal binnenkort wel eens een foto online pleuren als er iets aan is gebeurd. Of als ik heeeel veel zin heb open ik wel een project page :+
 
Haha ja project page is leuk maar ik heb d'r geen zin meer in om de mijne bij te houden... krijg toch geen reacties meer omdat het wereldje zo goed als op zijn gat ligt.. Dus post hier af en toe wel wat haha.

Complete S6R setup heb ik op mijn racer ook liggen :p Zijn we nu weer mee aan het banken! Beloofd een dik vermogen te geven dalijk, zeker voor een Stage 6 Racing met 19mm :W

Ben wel benieuwd naar wat jij er van gaat maken, doe ook eens een foto'tje!
 
KICK!

Dit topic is ook goed dood zeg :p

Ik ga mijn oude straatbeestje weer opbouwen zoals hij was, die witte SP. Heb hiervoor laatst een complete zip 2000 gekocht die als basis gebruikt gaat worden.

2prvkg5.jpg


Zoals het er vorige week bij stond, enige verschil met nu is dat er nu een afgedraaid SP2000 voorvork in zit en voorkap is eraf, en er zit al een SP98 subframe in met kunststof subframebussen en de silentbloc gaten heb ik opgevuld. Misschien met de carnaval vast het blok een deel in elkaar zetten.

Even een reminder zoals hij ongeveer weer moet worden:

2ufskzp.jpg


Maar dan dus met SP98 velgen
Strakke scooter!
 
Back
Top