Het grote plaats hier je scooter topic #11

Status
Not open for further replies.
Hier is mijn scooter zoals die er nu bij loopt.
Volgende maand begin ik met een ''project'' en dan post ik wel nieuwe foto's!

LET NIET OP DE TROEP

picture.php


picture.php


Foto's met mijn mobiel gemaakt, dus niet van perfecte kwaliteit :p
 
Hoezo?:p Zo ziet die eruit, die eerste met de zon is wel kut ja.
Hij is in elk geval wel origineel :) Gelukkig niet alleen maar speedfights, aeroxjes, sr's en zipjes op dit forum!
Maar zoals ik al zei, volgende maand een project en dan laat ik hem spuiten etc. en dan maak ik nieuwe foto's :)

Hoe wil je de foto's hebben dan melf
 
wat voor iets is het eigenlijk? het lijkt wel een slechte chinese kopie van een peugeot.

als het dat is zou ik niet eens aan een project beginnen. :p
 
wat voor iets is het eigenlijk? het lijkt wel een slechte chinese kopie van een peugeot.

als het dat is zou ik niet eens aan een project beginnen. :p

Haha :p Het is een Generic XOR. Het heeft een chinese imitatie minarelli inderdaad, maar geen kopie van een peugeot.
Ik begin wel aan het project. Ik wil iets origineels hebben. Iedereen begint weer met een aerox project ofzo... iedereen rijd met dezelfde uitlaat rond enzovoort. Aerox is saai aan het worden. edit: mijn mening :p



Ik ben nog niet uit over de kleur maar ik denk iets met donkergroen. Daarna maak ik hem 70cc. Ik heb al een Kundo F1 uitlaat, 19mm Dell'orto en Delta clutch binnen. Nu moet ik alleen nog vrije tijd hebben en wachten op nog meer onderdelen :) Kerstvakantie!:winner:
Misschien wordt het wel helemaal niks, maar ik vind het sowieso het proberen waard :) Ik heb alleen nog maar Generic XOR projectjes gezien van Duitsers en die zijn aardig geslaagd.
 
Last edited:
Hang er minarelli blok onder? :)

Wss zit hier een imitatie cilinder op van Morini, beetje het zelfde idee als TGB zegmaar.
 
Hang er minarelli blok onder? :)

Wss zit hier een imitatie cilinder op van Morini, beetje het zelfde idee als TGB zegmaar.

Ja, bijna alle minarelli onderdelen passen erop (er zit alleen een 12pen krukas op van een CPI waar geen minarelli vario enz op kunnen). Ik heb nu een Dr50 minarelli horizontaal eronder zitten. Het enige wat er verkeerd is en dat is gewoon een ontwerpfout, dat is dat de ophanging van de uitlaat iets verschoven is waardoor je met wat veel duwwerk de uitlaat pas op zijn plek kan krijgen :p
 
Haha :p Het is een Generic XOR. Het heeft een chinese imitatie minarelli inderdaad, maar geen kopie van een peugeot.
Ik begin wel aan het project. Ik wil iets origineels hebben. Iedereen begint weer met een aerox project ofzo... iedereen rijd met dezelfde uitlaat rond enzovoort. Aerox is saai aan het worden. edit: mijn mening :p



Ik ben nog niet uit over de kleur maar ik denk iets met donkergroen. Daarna maak ik hem 70cc. Ik heb al een Kundo F1 uitlaat, 19mm Dell'orto en Delta clutch binnen. Nu moet ik alleen nog vrije tijd hebben en wachten op nog meer onderdelen :) Kerstvakantie!:winner:
Misschien wordt het wel helemaal niks, maar ik vind het sowieso het proberen waard :) Ik heb alleen nog maar Generic XOR projectjes gezien van Duitsers en die zijn aardig geslaagd.

Gewoon doorgaan, ik vind het best een leuk ding om te zien :)
 
Minarelli blok eronder en BLAZEN !! :winner:

Niks vetter dan een standaard scooter die je niet veel ziet met een dik blok eronder, rest alles standaaaaaaaardd

Zo wil ik als ik weer in nederland ben een typhoon bouwen, mooi kleurtje en blok opleuken en cruisen maar.
 
ja :D ik ga wel voor jaguar racing green als ik dat ergens kan kopen en dan voor een bcd kijken en dan het achterspatbordje er weer op plaatsen, die bij het wiel. Volgende week komt mijn Polini evo binnen:)
 
De chinese namaakblokken zijn best ok op het moment dat je de krukas vervangt.

Dat is mijn advies. Doe er een goede krukas van mina in en gaan :)
 
De chinese namaakblokken zijn best ok op het moment dat je de krukas vervangt.

Dat is mijn advies. Doe er een goede krukas van mina in en gaan :)

Ja klopt voor een evo heb ik sowieso een andere krukas nodig dus heb al wat gezocht en ik neem gewoon zo'n doppler endurance voor minarelli:) pen10 :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top