wat heeft iedereen toch met "origineel"
for gods sake, je zit hier op een optisch forum in mijn ogen is dat dan toch meer: "aanpassen wat er valt aan te passen", zolang het maar goed is . Persoonlijk vind ik die aerox nog best wel mooi geworden .
Ach laten we zeggen dat het later allemaal nog wel komt..... Dacht precies het zelfde toen ik 15 was 8P.
Nu ben ik blij dat mams het me verbood om de rox te verbouwen van mijn zus. Heb ik zelf 1 gekocht en die verbouwd. Was wel aardig goed gelukt. Maar ben wel blij dat ik die andere orgineel heb gelaten
Ik heb spijt van die koplamp maar door beunfouten zou k nu een hele nieuwe kabelboom oid nodig hebben met dat originele kliksysteem , het zit nu heel cracky verbonden met elkaar. Dus dat is mn enige fout geweest. Ik vind dat ik goed mn best heb gedaan op de rox. En een sportstuur komt er nooit op Vind k niet staan bij een rox die maar 90+ gaat, als je een sportstuur doet , doe dan meteen vooruitstaande clamp enzo. Mooier bij sprintertjes enzo.
En dit is dus het zo goed als orginele trouwe race beestje
Ow jah, die witte is inmiddels total loss gereden dus. Is wel weer in ons bezit en in de planning staat om hem weer op te bouwen maar dan toch nog net wat netter afgewerkt.
En die rooie word binnenkort waarschijnlijk verkocht. Hoewel ik dat wel zonde ga vinden en weet niet waarom 8P
Het zijn allebij Aeroxen, dus geen discussie mogelijk of hij mooi of lelijk is.
Elke Aerox is een lelijke kut scooter. (uizonderingen heb je wel)
Wel mooi om te zien dat het best netjes is gedaan, alleen doe het dan met een andere scooter zo mooi.