thanx voor leuke reacties :W
ik ga eigenlijk niet een sportstuur nemen vind het zo wel mooi.
en de voorvelg moet eigenlijk nog geschuurt en gepolijst worden
en ben nog wel van plan om een keer een ander pijpje te nemen .
en ja ik vond dit ook de mooiste vivacity die er was.
+ik doe eens anders als bijna alle andere mensen ik laat me spiegels er op vind het eerlijk gezegt wel mooi + lekker makkelijk ik hoef niet achter om te kijken :7
[ir]http://i47.tinypic.com/2buw75.jpg[/ir]
[ir]http://i48.tinypic.com/wuqx5c.jpg[/ir]
Sneeuw 'scooter' van een maat van mij
Eton Viper 90
leuk speeltje voor in de sneeuw..
Setup:
70cc Polini Evo LC
Area Radiateur
Malossi RHQ Krukas
HGS Uitlaat
21mm Delortho Carburateur
Doppler Luchtfilter
Italkit Selletra Binnerotor Onsteking
Alluzzssss Malossi onder de carterkap
Home Made Spoorverbreders
Goldspeed Nerfbars
Zo een ding is zowieso vet, heb wel is achterop een Raptor gezeten.
Dat is natuurlijk wel nog een stukkie heftiger dan deze, maar die kerel boekt hem gewoon op 2 wielen over een rontonde terwijl je achterop zit.
En die acceleratie......Menig motoren moeten stof happen hoor.
Maar dit is inderdaad ook leuk om lekker mee te driften in de sneeuw!
Jammer dat hij rood is, had hem liever in het zwart gezien of wit.
Hier ff wat foto's van mn phantom .
Heb ooit eerder wat foto's gepost, maar dat was brakke kwaliteit en nu zitten er knight-rider lampen op + soundboardje
Ben er zelf best tevreden mee, vooral gezien het barrel dat t was toen ik hem kreeg. Zit nu een DR50 onder (originele cil was helemaal op), gianelli shot, 17,5 mm carb, p1 vario en nieuwe krukas.
Helaas missen er nog wat letters, er moet staan "Psy - Experience", maar ben een keer flink op mn smoel gegaan:Llak hersteld, maar letters heb k nog steeds niet.
Heb het niet gekocht, heb t zelf gemaakt (inclusief electronica).
Kan wel een keer t schema sturen als je eventueel toch overweegt het zelf te maken .
Het meeste werk was trouwens toch de ledjes zelf inclusief de houder, die op zich ook goed waterdicht moest zijn en goed op mn voorkap moest aansluiten.
Mja ik ga denk ik volgende zomer mn voorkap bewerken, wellicht SR voorlichten erin bouwen en vlak daaronder dan mn knight rider lampen want ik vind t maar niks dat het soms op een gezichtje lijkt .
En dat buddykapje; k weet niet, t leek me wellicht beter staan zo maar ga hem binnenkort toch maar ff zwart maken.