Het grote plaats hier je scooter topic #8

Status
Not open for further replies.
kvind die viper een nice ding kleur en stickers passen goed bij elkaar ;) zoeen heeft toch een minarelli verticaal? leuk uitlaatje jammer dat deze niet meer gemaakt worden x|​

Waarom heb je 3x dezelfde foto van de viper :P ?

dat vraag ik mij ook af ja :P

zal eens even de boel veranderen ;)

@ streetscraper , dit is een verticale versie idd , maar ze zijn er ook met Minarelli horizontaal eronder , heb er toevallig 1 in onderhoud.

jammere is dat de meesten versleuteld zijn omdat iedereen toen dacht dat ze alles zelf wel konden :P

gelukkig dat ik nog een aantal nieuwe kappen kon vinden :)

De Metrakit RR die je hier zit heb ik toendertijd @ Jos Dijkman gekocht , toen waren ze al behoorlijk zeldzaam , ik had ze nog nooit gezien , wel weet ik dat Bidalot ook exact dezelfde uitlaat heeft gehad ,die heb ik ook weleens gezien. was toendertijd ook wel een beetje normaal zo die uitlaat , Leovinci "handmade" was ook net zo , en je had nog de goedkope imitaties zoals Proma "bad Snake" en Tecno uitlaatjes ..

Hieronder wat fototjes van mijn nieuwe scootertje.
ben inmiddels 20 jaar en al ruim een jaar in het bezit van een rijbewijs, maar omdat school 5 euro per dag parkeergeld vraagt en ik toch heel de weg in de file sta heb ik dit iceje aangeschaft in onderdelen en opgeknapt.

DR70,17,5 en een technigas orginele uitlaat zonder begrenzer. Loopt zo'n beetje 85.
P1010087.jpg

P1010096.jpg

P1010098.jpg

P1010100.jpg

P1010103.jpg

P1010094-1.jpg

P1010093-1.jpg

ja ik vond em ook best grappig geworden. Had nooit gedacht nog een scooter te kopen, maar stiekem is het best leuk weer.

en als ik mijn motorrijbewijs had gehad stond er wel een echte ktm. Voor nu vond ik de kleurencombo wel leuk.

Ik zou een dopje kopen voor het hart van de achtervelg, dan is die helemaal netjes! Tsja die scheur in het zadel :P altijd bij een ICE

ja , dat denk ik ook ...

een originele buddy is niet te betalen , en een imitatiedekje is waardeloos en past voor geen meter , dus ziet er niet uit..

laten bekleden lijkt mij de goedkoopste en beste optie..

Nieuwe buddy kost 60 euro, valt dus opzich mee. Bekleden is meestal wel goedkoper + dat het niet meer gaat scheuren..

ik mis de drempel :?

heb je die weggeshopt oid? :P

is niet veel van de scooter te zien btw..

dit is het "het grote plaats hier je scooter topic" , niet "het grote ik maak een wheelie topic" ;)

Status
Not open for further replies.
Back