Het grote plaats hier je scooter topic #8

Status
Not open for further replies.
neehoor, als voorbeeld die laatste 2 foto's een daarvan is een(tnt/edge) kappenset en de andere een orgineel kappenset wat overgespoten is.

En ze zijn niet allemaal het zelfde op de kleur na... sommige hebben halogeen voorlampen, andere led achterlichten, sommige zwarte caterkap sommige chroom, sommige chroom waterpomphuis..verschillende uitlaten :p, sommige mono seat sommige niet.. sommige witte binnekuipen andere niet.. sommige andere buddyhoes sommige standaard... noem maar op :p

en ik snap het probleem er niet van ?

ik ben tot nu toe blij met alle eindresultaten.. en ik vind het een leuke hobby..dusja :p

Last edited:
Het enige probleem is dat jij gelijk een beetje ge irriteerd reageerd ;) Het lijkt bij de bovenste inderdaad alsof het steeds dat alleen de kleur anders is

Vind ik ook, en ik vind de kleur van de onderste het mooist. Die Yamaha sticker op de zijkant past er ook goed bij, gewoon netjes en strak.

Op verzoek tijdje terug inmiddels wat dingen veranderd, Oa fournales schokbreker erop gezet, voorwiel zelfde kleur wit als achter en DR70RPM.

2aadp1j.jpg

2rfghef.jpg

Grtz,:W

neehoor, als voorbeeld die laatste 2 foto's een daarvan is een(tnt/edge) kappenset en de andere een orgineel kappenset wat overgespoten is.

En ze zijn niet allemaal het zelfde op de kleur na... sommige hebben halogeen voorlampen, andere led achterlichten, sommige zwarte caterkap sommige chroom, sommige chroom waterpomphuis..verschillende uitlaten :p, sommige mono seat sommige niet.. sommige witte binnekuipen andere niet.. sommige andere buddyhoes sommige standaard... noem maar op :p

en ik snap het probleem er niet van ?

ik ben tot nu toe blij met alle eindresultaten.. en ik vind het een leuke hobby..dusja :p

er is geen probleem, dat maak jij ervan.

ik heb het gewoon sterk gehad met roxjes. want alles wat jij opnoemt kan iedereen bij elke willekeurige winkel kopen.

dat jij het een leuke hobby vind staat daar natuurlijk geheel los van, alleen maar mooi toch als je er lol aan hebt:)

Al stukken beter. Kun je na gaan hoe erg een dmp kappenset een rox kan verkrachten....

Dat nieuwe type sr is ook wel mooi opzich. Wat voor blok hangt daar nou onder?

Al stukken beter. Kun je na gaan hoe erg een dmp kappenset een rox kan verkrachten....

Dat nieuwe type sr is ook wel mooi opzich. Wat voor blok hangt daar nou onder?

ieder zijn smaak he ;)

onder die sr oude type hangt een morini ditech blok..

en onder het nieuwe type een piaggio met carburateur

Last edited:
Ik vind het wel geinig om te zien dat elke scooter weer een andere kleur heeft :P ps. volgens mij ben ik 1 van de weinige die DMP kappenset mooi vind? In ieder geval, de achterkappen vind ik super

En dat vind ik juist weer 1 van de 3 walgelijkste kappen.... De hele vorm is er uit. Kan er een heel verhaal over neer planten..... Maar dat doen we niet :P

Mijn Rs50 die ik in 2004/5 opnieuw heb opgebouwd en toen heb verkocht , leuke is dat ie er nog nagenoeg zo uit ziet!! ik heb m een week geleden nog gezien :)

Kopievanrs50rechts-2.jpg

Kopievanrs50links.jpg

Viper die ik voor 100 euro kocht In onderdelen) , waar nog weinig van te maken was :P

hier ben ik net aan het opbouwen en had voor weinig 2 nieuwe kappen op de kap getikt :)

P7210060.jpg

na de "wederopbouw"

P5310007.jpg

P5310009.jpg

P5310012.jpg

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back