Idd, dom fout van me ga nu me dr70 monteren dan weet ik dat ook.@Giorgio: het lijkt wel alsof je cilinderkop er verkeerd op zit, 90 graden gedraaid, want de koelvinnen lopen helemaal niet in lijn met de stroming van je luchtkoeling...
Je hebt een complete kappenset en een koplamp gemonteerd? Je zal wel doodmoe zijn.
Idd, dom fout van me ga nu me dr70 monteren dan weet ik dat ook.
bedankt.
zeker mee eens..
aerox moet je lekker qua kappen orgineel houden.
tnt kappen dmp kappen of wat dan ook is allemaal verkrachting ook tnt stuur, dood zonde beinvloed de rijeigenschappen echt negatief..
zou aangifte moeten doen tegen die mensen:+
dan kan je van je hobby je beroep maken
binnenkort word me jog RR thuis bezorgd.
vriend vanme moet op ze pa wachten tot hij met een busje van ze werk thuis komt, in de sneeuw weinig zin om te lopen met zo'n hok:+
Ach jah is net wat voor budget je er voor over hebt...
En wat betreft die area monoarm... Was dus een scooter van een maat van me waar ik toen op reed. Dus heb geen idee hoe oud alles was op dat ding.
area heeft dan ook de slechte mono arm die ooit gemaakt is, speedfight is niet veel beter. enkel de mono arm van zip sp is echt heerlijk:W
Ik ben immers gewend aan mijn mono-arm van Speedfight, en als ik dan op een scooter rij met normale voorvork vind ik het ontiegelijk zwaar sturen Tenminste toen ik laatst op iemand zijn Gilera Runner reed vond ik het echt lastig sturen.
Ik ben immers gewend aan mijn mono-arm van Speedfight, en als ik dan op een scooter rij met normale voorvork vind ik het ontiegelijk zwaar sturen Tenminste toen ik laatst op iemand zijn Gilera Runner reed vond ik het echt lastig sturen.
stuurclamp verkeerd om, of hoort dit zo?
Overigens moet je een runner vork wel onderhouden want anders kan die wel minder gaan sturen idd. Af entoe een beetje invetten
mja , een Runner is iig al kut , de voorvorken zijn levensgevaarlijk gewoon ,en dat juist op zo'n lompe scooter ..
Speedfight en Area hebben mischien niet het mooiste systeem , maar mits de staat van de onderdelen goed is rijdt het prima..
verder moet je je wel bedenken dat als je een gebruikte scooter probeert dat er wel eens wat niet goed kan zijn , bijv. krom vorkje , slechte balhoofdlagers , versleten banden , verkeerd gesleten banden , slechte vering , verkeerde druk in de banden (wat HEEL vaak voorkomt) etc. etc..
als je nieuwe scooters probeert kun je pas zeggen of het goed is of niet , en dus niet gebruikte afgeragde scooters zoals zo'n 70 procent van de scooters wel zijn..
Heb dat ding al veel te vaak gepost....