Het grote plaats hier je scooter topic #8

Status
Not open for further replies.
zeg ik dan dat ik dat zo zie? ik herinner mij die scooter nog gewoon.. en daaarom wist ik dat :L

en je kunt het ONDER ANDERE zien aan type teller(die niet op de foto te zien is)

wa denk jij wel niet met je nutteloze commetaar :Ldenk eerst eens beter na voordat je nutteloze dingen post en het forum.. en ook nog eens OFF TOPIC :L

Duuude, chill +pippi+

wat wil je nou horen dan? je wilt gewoon dat iedereen zegt: w0w wat een vette aerox!

en die 2005 opmerking kan ik best begrijpen, als je had gezegt dat ie van 2001 of 2008 was had ik je ook geloofd...

wat wil je nou horen dan? je wilt gewoon dat iedereen zegt: w0w wat een vette aerox!

en die 2005 opmerking kan ik best begrijpen, als je had gezegt dat ie van 2001 of 2008 was had ik je ook geloofd...

haha ga je nou moeilijk doen omdat ik een scooter hier in heb gepost? weet je uberhaupt wel waar dit topic voor bedoeld is :?

IN IEDER GEVAL NIET OM NUTTELOOS COMMENTAAR TE GEVEN

ik weet waar dit topic voor is ja:) zit al aantal jaartjes op het forum.

je post hier je scooter om er reacties op te krijgen (anders laat je die foto maar mooi op je pc staan)

ik weet waar dit topic voor is ja:) zit al aantal jaartjes op het forum.

je post hier je scooter om er reacties op te krijgen (anders laat je die foto maar mooi op je pc staan)

dat verbaasd me dan.. het lijkt er steeds meer op dat er eens strijd is om forummembers af te zeiken en negatieve feedback te leveren.. beetje kinderachtig dit... in mijn ogen hoort het gezellig op een forum te zijn.. dit begint steeds meer op het scooter-freaks forum te lijken :L

dat verbaasd me dan.. het lijkt er steeds meer op dat er eens strijd is om forummembers af te zeiken en negatieve feedback te leveren.. beetje kinderachtig dit... in mijn ogen hoort het gezellig op een forum te zijn.. dit begint steeds meer op het scooter-freaks forum te lijken :L

Pleurt op naar scooterfreaks dan:L

Het is een mooie scooter, maar totaal niet speciaal. Kappen zijn ook zeker mijn smaak niet;)

En er werd gereageerd op de 2005 uitspraak, waar kan je dat dus op de foto aan zien?:+

Nergens, dus kap gewoon met beidehand doen en accepteer het gewoon:)

Pleurt op naar scooterfreaks dan:L

Het is een mooie scooter, maar totaal niet speciaal. Kappen zijn ook zeker mijn smaak niet;)

En er werd gereageerd op de 2005 uitspraak, waar kan je dat dus op de foto aan zien?:+

Nergens, dus kap gewoon met beidehand doen en accepteer het gewoon:)

haha kappen met bijdehand doen.. nee jij gaat je eigen er gewoon mee bemoeien... internetheld

maar ik hou wel stil anders komt er nooit een eind aan :)

Jah als je de 1000e aerox in dit topic post kan je negatieve feedback verwachtten.
Ik word ook strontziek om op elke pagina weer dezelfde scooter te zien met een net iets andere kappenset, of een sportstuur en een ander kleurtje.
Heb je nou een speciale rox (bijvoorbeeld die rood/witte die een paar pagina's terug is gepost), dan zal je inderdaad leuk commentaar krijgen.

Wel ben ik met je eens dat mensen je graag af zeiken op dit Forum.
En als je dan reageert ben je ineens aan het 'happen'.
Ze hebben in de GC zelfs tags met mijn naam erin. :+

Maar heb wel positieve reacties gehad op mijn Zipje. :~

wat een stelletje wijven allemaal hier..
het gaat erom dat je je scooter hier post en de mensen die daar wat over kwijt willen een reactie kunnen plaatsen.. over het bouwjaar een reactie plaatsen vind ik idd erg nutteloos dat is echt weer iets van ik wil een reactie plaatsen maar ik weet niet wat ik moet zeggen.

en of je nou net op het forum komt kijken of er al 10 jaar komt dat maak ook geen ruk uit dat noem ik weer een nutteloze reactie erbij.

het zelfde als dat je zou zeggen ik heb een 100cc cilinder erop (die niet te zien is) en mensen gaan daarover discussiëren volgens mij is en blijft dit nog altijd een optisch topic;) en daarmee uit..

yannixx je aerox ziet er wel nice uit8)
vind die technigas alleen echt een tegenvaller
ik zou dr nog een andere achter veer op zetten, spiegel eraf (al is die af en toe wel handig) en een plastic mono seat in dezelfde kleur.
erg netjes dat de binnen kappen ook mee gespoten zijn en je underseat, al ben ik benieuwd hoelang de lak er daar nog op blijft zitten met al die steenslag.

[ir]http://i45.tinypic.com/2popsp2.jpg[/ir]

Een paar verbeter punten in mijn ogen voor deze aerox zijn:

- De zwarte 'grill' in de kleur van de binnenkappen
- Andere achterveer
- Chrome zijstandaard
- Velgen andere kleur

De kleur is overigens Lamborghini oranje

deze ziet er stukken beter uit als de rox die je hiervoor gepost hebt.
die kleur is verss..!

ik had zelf de binnenkappen of de grille een andere kleur gedaan.
want nu heb je een zwarte grille en zilvere binnenkappen.
dat vind ik neit echt mooi met elkaar aansluiten maar ziet er wel nice uit8)

en ik blijf altijd nog van mening dat standaard aerox kappenset het mooiste blijft:rolleyes:

[]die aerox is lamborghini oranje

Een paar verbeter punten in mijn ogen voor deze aerox zijn:

- De zwarte 'grill' in de kleur van de binnenkappen
- Andere achterveer
- Chrome zijstandaard
- Velgen andere kleur

De kleur is overigens Lamborghini oranje

Hoeveel roxjes heb jij wel niet:7, laat die anderen maar lullen dat zijn toch mongols:p

@ Paulus, waarom die ajax sticker:X

Hoeveel roxjes heb jij wel niet:7, laat die anderen maar lullen dat zijn toch mongols:p

@ Paulus, waarom die ajax sticker:X

maak je niet druk dat lelijke ding gaat er nog vanaf:P
glashandel ajax is bedrijf van die vriend vanme waar ik hem van gekocht heb.
hij reed er sbo mee en ze vader sponsorde hem ook.

ik vind stickerloos een stuk mooier dus alles gaat eraf;)

Mooi zo, ziet er wel netjes uit maar jij was toch de man van de orginele stuurtjes? Zou ook wel wat lekkerder rijden op een rontonde met een beetje pk's

Mooi zo, ziet er wel netjes uit maar jij was toch de man van de orginele stuurtjes? Zou ook wel wat lekkerder rijden op een rontonde met een beetje pk's

Jammer dat ik geen foto's meer heb van mijn stuurtje op de NRG, dat was pas origineel en mooi. Al zeg ik het zelf. :(

Status
Not open for further replies.
Back