Het grote mountainbike/bmx/racefiets/omafietstopic #4

Status
Not open for further replies.
Woah, zie nu dat downhill filmpje! :o
Ik vind dat commentaar er juist vet bij..

Had net via dumpert een linkje waar 1 vd commentatoren de winnaar van 2009 interviewt en bijna begint te huilen, zo blij dat 'ie voor 'm is. :winner:
 
Dat werkt ook prima idd, maar mocht het nodig zijn dan breng ik hem bij een maatje van mij die in de metaalbewerking zit. Hoop stiekem dat hij gewoon zo past maar dat zien we dan wel weer. Heb dit weekend (mits hij er irl goed uitziet) eindelijk mijn droom vork :P

22cm is redelijk lang. Ik heb m zo rond de 19,5 / 19,8.

@ Björn,
Thanks. Is inderdaad een Alfine naaf, 8 speed.

@ Pronk,

Ik zou in eerste instantie het gewoon op deze manier eens proberen met die lockout. Ik heb er in de praktijk echt nooit moeite mee. Ik heb nog wel een RockShox remote lockout hendeltje voor op het stuur liggen mocht je interesse hebben. Je moet dan ook even kijken of het doppie aan de kant van de voorvork daar een voorbereiding voor heeft. Mocht dit passen werkt dit gewoon met een binnen/buitenkabel principe.
 
Een stuurbuis van minder dan 20cm is echt kort hoor Vass. Vaak heb je bij L frames minstens 21cm nodig zonder spacers bij je stuurpen. Volgens mij heeft Pronk ook een maat L frame.

@Melv: ziet er goed uit! Die handvatten zet ik er zelf ook nog eens op denk ik-:-

@Pronk: Zoals Vass al zegt, gewoon die voorvork clean houden. Voor zover ik weet is het ook niet zo eenvoudig om er even een lockout op te maken.
 
http://link.marktplaats.nl/483549500

Hier ga ik héél erg spijt van krijgen, maar ik ben 't zat achter de feiten aan te blijven lopen, financieel gezien..

't Is een hoop geld en dus grote kans dat 'ie niet in z'n geheel weggaat, maar dan houd ik er hopelijk alleen maar meer centen aan over.

:(
 
Last edited:
Dat's natuurlijk niet helemaal waar, maar wanneer je alles naar 'marktprijzen' zou kopen, zou je wel meer kwijt zijn..

Pronk, volgens NLPost website is pakket van 176x78x58 tot 20kg ook maar €6,75 - verbaasde ik me ook over.
 
Damn, de bike gaat dus weg om geld redenen? Jammer man.
Komt er nog wel een klein projectie terug?

Mijn velgen zijn vandaag op de post gedaan, hopelijk vlot dat een beetje vanuit de UK.
 
Ja, tbh ging m'n fiets soms voor 't betalen van zaken.
Zat gisteren voor de zoveelste keer m'n financiën door te nemen en was 't ineens helemaal zat.
Beetje verantwoordelijkheid nemen mag wel eens op je 25e. :P

Ik word nu alweer moe van marktplaats..
150,->bod verwijderen>160,- bieden.
"hoeveel wilt u ervoor" letterlijk zo sturen. :+
 
Niet verkopen man.

Je hebt vast nog wel wat andere shizzle wat je kan verkopen en anders proberen om wat meer / beter betaald werk te vinden?
 
Ik doe 't ook liever niet, maar helaas.. :'(
Ik heb 5/6 weken full-time gewerkt en heb nog steeds dingen openstaan.
Ook niet echt meer wat staan dat weg kan.

Morgen nog eens kijken en rekenen.
 
Vanaf nu gewoon nergens meer voor betalen jonguh!

Ik begrijp wel wat je bedoelt, heb zelf tig keer in die situatie gezeten en heb elke keer waardevolle spullen verkocht (racespul). Had nooit geld, maar genoeg spullen dus dat was mijn enige optie op sommige momenten. Heb van alle verkopen achteraf weer spijt gehad, een eenmalige financiele boost lost je problemen niet op (hooguit tijdelijk). Je moet gewoon op de een of andere manier zorgen dat er op frequente basis meer geld binnenkomt of minder uitgaat, ookal zit je dan de komende 2 maanden nog ff krap.

Hou die fiets en ga auto's wassen, stofzuigen bij je moeder of drugs verkopen ;)
 
Mja, voor 't geld dan idd wel, maar ik ben dan ook weer zo dat ik 't zonde vind 'm uit elkaar te halen ofzo.
Als ik over een week nog geen reacties heb, is dat de volgende stap inderdaad. :)

Pronk, ik ben juist bezig alles wat beter aan te pakken, maar icm studie is 't lastig meer te werken dan nu. Met verkoop ben ik ineens bij en kan ik normaler leven ipv altijd krom liggen/achter blijven.

Thanks voor 't 'medeleven' iig! +pippi+
 
Ben wel een aantal keren daar geweest, niet een speciale baan ofzo, dat nieuw aangelegde stuk ik wel grappig met al dat geslinger. Liever de loonse en drunense duinen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top