Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
ik zoek een bubbling hip-hop liedje waar in word gezongen all the lady's in the club. ik weet het is niet veel maar k hoop dat iemand het weet
thnx

Leuk eerstejaars weekend gehad, helemaal dood gegooid met topgun. Maar weet iemand ook hoe het nummer heet dat Maverick aan het begin zingt voor die blonde instructrice.? Iets met: You've lost that loving feeling

bmxtreem said:
jackass the movie kennen jullie allemaal wel... en het lied wat je dan hoort in het begin als ze met ze alle in dat karretje zitten....

oh wie oh wie kan mij vertellen hoe ie heet?? ik moet snel hebben :) bedankt alvast

groetjes, sebastiaan

Carl Orff - Carmina Burana

Ik weet dat je het nummer al hebt... maar dit is ff voor de rest van et forum :D.

Er zijn trouwens te veel mixes van gemaakt, dat je dus ff goed kijkt welke je download ;).

Ik weet niet hoe het nummer heet of van wie hij is.
Kweet alleen dit stukje tekst.

Get your ass on my face, cause I like the way you pussy taste.

Weet iemand hoe dit nummer heet of van wie hij is?

mad max said:
Leuk eerstejaars weekend gehad, helemaal dood gegooid met topgun. Maar weet iemand ook hoe het nummer heet dat Maverick aan het begin zingt voor die blonde instructrice.? Iets met: You've lost that loving feeling

Iemand?

Patrios said:

outhere brothers - wiggle wiggle

IK heb ook weer zoiets :)

hoe heet die parodie op dat nummer van Bang Bang I shot you down bang bang you hit the ground (audio bulleys ofzo is het origineel van nu !) maar dan in het nederlands van Pang Pang ik schoot je neer Pang pang en nog een keer Pang pang!

Alvast bedankt :P

Heb echt hulp nodig... :)

Heb al een tijdje geleden een videoclip op TMF gezien waarin een man heletijd over de stoep blijft lopen en voor niemand stopt, soms komen er ook nog mensen achterhem aan... Beetje rustig nummer net zoiets als coldplay of keane... Kan iemand me pleas helpen, zoek het al een tijdje :)

Alvast bedankt :*

Patrios said:

Dj felix project - on the floor

Leon said:
Heb echt hulp nodig... :)

Heb al een tijdje geleden een videoclip op TMF gezien waarin een man heletijd over de stoep blijft lopen en voor niemand stopt, soms komen er ook nog mensen achterhem aan... Beetje rustig nummer net zoiets als coldplay of keane... Kan iemand me pleas helpen, zoek het al een tijdje :)

Alvast bedankt :*

Oasis - Bitter sweet symphony ;)

Status
Not open for further replies.
Back