Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
beta-rider said:
die groep heet daft punk maar de titel weet ik eff niet.

Daft Punk - Around the world

Denk niet dat hij die bedoelt gezien dat geen rock is.

Maarja, kun je misschien iets duidelijker zijn met omschrijving? Er lopen wel meerdere groepen met skellet pakken nl.

Whaha neeh joh geen daftpunk.. het is een ierse rockgroep ofzo.. en ze hebbe ook gespeeld op lowlands.. dan zie je egt de hele rockgroep in skelettenpakjes voor een donker scherm staan en die doen dan hun liedje.. ik weet niet precies hoe de text gaat want die is amper te verstaan...

weksel

Weksel said:
Whaha neeh joh geen daftpunk.. het is een ierse rockgroep ofzo.. en ze hebbe ook gespeeld op lowlands.. dan zie je egt de hele rockgroep in skelettenpakjes voor een donker scherm staan en die doen dan hun liedje.. ik weet niet precies hoe de text gaat want die is amper te verstaan...

weksel

Flogging Molly? What's left of the flag, ownt goed.. en drunken lullabies ook :)

hardcore nummer

in de text, 100% pure columbian cocaine mfs, disco shit

en ik ben zo achtelijk dat ik em maar niet kan vinden

Iemand enig idee hoe dat trance nummer heet dat vaak op XFM wordt gedraaid....een vrouwen stem zingt dan heel vaak iets van: 'every single day...single hour..every single day i can see your face.....'. Ook in die volgorde.....

thnx ;)

SiRoj said:
Ik luisterde via www.xfm.nl en dan de stream via winamp.. Ik zag zo goed als altijd wel de titels van de nummers

Thnx voor de tip, ga ik ff proberen :)

Edit: Het werkt :W

Edit 2: Niet dus...er blijft steeds maar hetzelfde nummer staan terwijl dat al tien nummers geleden is 8P

Last edited:
nrg@apeldoorn said:
Thnx voor de tip, ga ik ff proberen :)

Edit: Het werkt :W

Edit 2: Niet dus...er blijft steeds maar hetzelfde nummer staan terwijl dat al tien nummers geleden is 8P

Als Je het Nr hoord die je zoekt, Ga Je snel naar www.xfm.nl. En klik Je op Luister Live.

Dan Staat er als het goed is het Nr wat dan gedraait word Bij je Media-Player. Bij mij iig ;)

Status
Not open for further replies.
Back