This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
vraagjuh

gister op defqon one gewist en daar draaide ze hem weer die uber vette plaat met de volgende tekst gezongen door vrouw

i wanna know is there anyone on the floor how can teach me like a hor
and can make me screame for more on and on i wanna see all the ladies in the place put your titties in my face

wie weet hem de naam van dit nummer
greetz

Giel beelen (3fm) draait in zn programma af en toe een remix van coldplay- speed of sound echt een super vette remix maar ik kan hem niet vinde op limwire ik heb wel de karlg remix van speed of sound lijkt veel op die van giel maar hij is het niet, heeft iemand hier de remix van giel al gevonden??

Ik zoek een nummer, ik weet niet meer hoe de tekst gaat maar wel de videoclip

Je ziet zon gast vanaf de achterkant gefilmt, en hij loopt over een weg...
Is een spaans (of iets in die richting) nummer, en die gast is ook een spanjaard...

Is al best een oud nummer, maar wel een echt zomers nummer, beetje pop achtig...

Ik hoop dat t genoeg info is

Naam van het nummer is trouwens ook spaans..

Klopt, ik ken het nummer dacht dat die gast een rood shirt aan had, ik kan het nummer alleen niet vinden op mijn pc.

rood shirt kan idd best kloppen!

de artiest ligt ook echt op het puntje van mn tong, maar kan der echt niet op komen

Bonito heet het nr. iig artiest weet ik niet maar die vind je er zo bij denk. Volgens mij bedoel je dat nr.

Hoe heet dat nummer van 50 cent waarin hij zingt s s s shake that ass

show me what ur working..

zo iets :?

Ik hoorde vanmiddag op slam-fm een nummer, zo'n vent begint met Ich fahre auf die autobahn, en dan nog wat tekst, en zo meid na nanananana

Status
Not open for further replies.