This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
nee sorry zijn ze allebei niet, het is een best bekent nummer.. weet alleen niet hoe die heet of van wie die is ik zal het begin met dat nana eens precies proberen na te typen:

{! naaaaaaaaaaaaa nanananaaaa nanananaaaa nanana nanana nanananaaaa

8P

edit: dat nummer van watskeburt is van de jeugd van tegenwoordig en ik geloof dat die kale gast met die fles in zn hand zichzelf baksteen noemt

ik zoek het nummer wat je hier hoort:
-Weg filmpje moet bandbreedte besparen -

iemand?

EDIT: van 3gp bestand even een avi gemaakt
EDIT 2: Evil Activities - Mc's & Dj's dankzij iemand van partyflock gevonden

Last edited:
Stealth-EVO50 said:
Zeggen ze ook nanananana? Of is dit een weergave van hoe het nr. gaat?

nee dat zingen/rappen ze op het begin van het nummer

slipknot schreeuwt ook de hele tijd NAAAAAAAAAAAA

the killer song - carolina marquez
denk ik

Weet iemand hoe dat nummer heet van die nieuwe cd van de gorilla's die animatie zangers ik zie hem wel op tv als reclame maar weet echt niet hoe het nummer het

Inderdaad, ruim 90% van de nummers staat op een playlist wat per nummer wordt bij gewerkt, af en toe staan er wel eens fouten in maar dat maakt een ieder het is heel handig IMO.

het is een reggae nummer, het is i.i.g. niet van bob marley, en de tekst gaat ongeveer van

i dont like breaking up, no
i love it!! aaa

of: i don't like reggae no,
i love it!! a

heb echt geen idee maar ben al lang aan het zoeken wie helpt me?

kijk even of het nummer van ub 40 is......ik ken het nummer ook wel alleen de titel kan ik ook even niet opkomen

nee het is ook niet van ub40 volgens mij want ik heb echt heel veel ub40 op mijn computer en ook geprobeert om nog meer te downloaden en kan m echt niet vinden...

Dat nummer zoek ik ook Laat het even weten als je hem hebt gevonden, en anders vraag je je ouders, die moeten die tekst wel herkennen. Ik ga de mijne ook even vragen

Ruben said:
Dat nummer zoek ik ook Laat het even weten als je hem hebt gevonden, en anders vraag je je ouders, die moeten die tekst wel herkennen. Ik ga de mijne ook even vragen

heb ik al gedaan, ik heb het aan mijn ouders gevraagd, ouders van een vriend gevraagd. heb het zelfs aan 2 negers op mijn werk gevraagd die wisten het ook niet terwijl ze veel met rap en reggae bezig zijn, maar iedereen kent het en niemand weet het. maar ik moet het weten .

Status
Not open for further replies.