S
franky said:audio bullys - bang bang
Stealth-EVO50 said:Zeggen ze ook nanananana? Of is dit een weergave van hoe het nr. gaat?
slipknot schreeuwt ook de hele tijd NAAAAAAAAAAAAsuolriderx said:nee sorry zijn ze allebei niet, het is een best bekent nummer.. weet alleen niet hoe die heet of van wie die is ik zal het begin met dat nana eens precies proberen na te typen:
{! naaaaaaaaaaaaa nanananaaaa nanananaaaa nanana nanana nanananaaaa
8P
edit: dat nummer van watskeburt is van de jeugd van tegenwoordig en ik geloof dat die kale gast met die fles in zn hand zichzelf baksteen noemt
suolriderx said:nee sorry zijn ze allebei niet, het is een best bekent nummer.. weet alleen niet hoe die heet of van wie die is ik zal het begin met dat nana eens precies proberen na te typen:
{! naaaaaaaaaaaaa nanananaaaa nanananaaaa nanana nanana nanananaaaa
8P
edit: dat nummer van watskeburt is van de jeugd van tegenwoordig en ik geloof dat die kale gast met die fles in zn hand zichzelf baksteen noemt
GROSSIE said:hahahawordt wel vaak op Slam FM gedraait
jos@vespaenvsx said:het is een reggae nummer, het is i.i.g. niet van bob marley, en de tekst gaat ongeveer van
i dont like breaking up, no
i love it!! aaa
of: i don't like reggae no,
i love it!! a
heb echt geen idee maar ben al lang aan het zoeken wie helpt me?
jos@vespaenvsx said:het is een reggae nummer, het is i.i.g. niet van bob marley, en de tekst gaat ongeveer van
i dont like breaking up, no
i love it!! aaa
of: i don't like reggae no,
i love it!! a
heb echt geen idee maar ben al lang aan het zoeken wie helpt me?
Ruben said:Dat nummer zoek ik ookLaat het even weten als je hem hebt gevonden, en anders vraag je je ouders, die moeten die tekst wel herkennen. Ik ga de mijne ook even vragen