Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Ruben said:
Weet iemand mss een nummer met Dr. Dre die een stukje mee rapt maar verder zit er een gewone rapper.... Het is een nieuwe plaat maar kan niet op de titel komen :D..............:X.

Iemand idee wat ik bedoel :rolleyes:...

Ruben...

zijn er echt veel en van de laatste tijd zijn er best veel waar hij op mee doet heb je gen textst voor me want weet veel van dre ben groot fan

AeroXJunkii said:
da hardcore liedje van JDA was het volges mij pop pop pogas pogas pop pop ofzo wie weet welke da is :P

die:
16_Dj_Nosferatu_-_Pop_Goes_The_Pistol_(Dj_J.D.A._Remix).1.mp3

of

14 - Myrmidon - Pop Goes The Pistols (J.D.A RMX 9).ogg

:)

cosworthpower21 said:
zijn er echt veel en van de laatste tijd zijn er best veel waar hij op mee doet heb je gen textst voor me want weet veel van dre ben groot fan

Ghehe die qoute is heeeel oud :P. Ik heb intussen ook gevonden. Het was Obie Trice - Set up ... En dan een soort remix denks.

na een poosje zoeken heb ik eindelijk de titel en dj van een nummer gevonden, maar nu kan ik hem niet vinden om te downloaden

dus ik vroeg me af of iemand hier het nummer "bitches 'n ho's" heeft van Da Bootleggers??!!

Nielus said:
na een poosje zoeken heb ik eindelijk de titel en dj van een nummer gevonden, maar nu kan ik hem niet vinden om te downloaden

dus ik vroeg me af of iemand hier het nummer "bitches 'n ho's" heeft van Da Bootleggers??!!

www.b2s.nl staat die als 1e nr. in die player. Misschien kun je 'm er op een of andere manier vanaf kapen :henko:

Zoek anders eens in je file share op beholder balastic... ;)

Hoe het het nummer... en als we gaan dan gaan we met z'n allen , en als we gaan dan gaan we niet alleen.
Nee niet het nummer van Breda....

Of dat iemand er een songtekst van heeft ofzo.

Ik zoek een hardstyle/trance nummer dat begint met iets van Tricky Tricky....

wie o wie kan mij helpen? :P

ik zoek een R&B/hiphop nummer wat begint met

na nanana
nana nana nana nanana

ik had een keer een andere versie gehoort en die heette "here comes the hotstepper"
ofzoiets..

dit nummer draaide ze btw altijd in "the joy" playa d'aro Spanje

Wie kan mij hieraan helpen?

suolriderx said:
ik zoek een R&B/hiphop nummer wat begint met

na nanana
nana nana nana nanana

ik had een keer een andere versie gehoort en die heette "here comes the hotstepper"
ofzoiets..

dit nummer draaide ze btw altijd in "the joy" playa d'aro Spanje

Wie kan mij hieraan helpen?

bedoel je MR vegas - heads high

Misschien dat nr. van dr dre en snoop dog gewoon?

nanananana, it's the motherfucking DRE (ofzo)

Heel simpel, maar het voldoet aan de beschrijving :P

nog bedankt he yadajo

en dat nr heet watskeburt - de jeugd van tegenwoordig maar kan ook van baksteen

Status
Not open for further replies.
Back