This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
wie kent dan dat nr. van fatboyslim -the joker
in die clip zie je dan allemaal van die poesjes die een beej wiet gaan dealen en dat later gaan roken,zie je ze helemaal knetters
vet nr., is dat maar telkenz als ik hem ga downloaden speelt ie maar een half refrein en dan begint ie weerovernieuw
echt vaag .,
wie heeft de goeie op ze pc staan ?
k moet hem echt hebbe.

Extreem sr race said:
ik zoek een trance hardstyle nr wara ik al heel lang naar op zoek ben zal f fbeschrijven weet ook niet hoe die heet het gaat zo van:

tu tu tu tudu tudu tudu tu tude tu tu tu tudu tudu tudu tu tude tu tu tu 5 4 3 2 1 fire

ja, en dan: teteteteteteteetetetetetetetetet :L

Maar misschien bedoel je: Dj Jean - the launch?

komt omdat in de club waar ik gister was ze mixte met hardstyle drom schreef ik ook trance harstyle achtig... en over mijn beschrijving .tja ik schrijf het op zoals ik het mij heriner en hoop dat iemand dit herkent in dit geval wel dus

ze zouden eigenlijk een muziek proggie moeten ontwikkelen, waarin je de melodie kunt maken, en dan kunt uploaden, dan zouden hier veel meer nummers gevonden worden:W

ik zoek nog steeds dat liedje(origineel) waar FC Twente hun eigen nummer op heeft gemaakt.

Help

Ik ben niet echt op zoek naar de naam van een nummer, maar ok...

Ik ben op zoek naar het originele nummer Sorbid Backstage van Radium. In ruil kan ik je eventueel elk ander hardcore/terror nummer of cd sturen die je zoekt.

Niels said:
nou die iig niet...

iemand anders? Mental Theo On The Road intro?

Komt uit de Megamix van Charly Lownoise & Mental Theo.

Dat is dus wel Hardcore Feelings van Charly Lownoise & Mental Theo, je moet alleen wel de goede versie hebben om het te merken.

Luister en vergelijk

Megamix van Speedcity
Hardcore Feelings van Speedcity

Als dat em echt niet is dan gok ik dat het Party van Charly Lownoise & Mental Theo is.

Last edited:
Ik ben op zoek naar het nummer : Kentucky Fried Flow van Armand van helden ... ! Vet ruig nummer !

[edit] Gevonden

Last edited:
Status
Not open for further replies.