Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Ronnie_NRG said:
Quote:
Originally Posted by Ronnie_NRG
Ik zoek ook een nummer:
Weet niet precies hoe het gaat, maar is wel vet. Ik beschrijf het even;
gaat zo van: jeeeeeeh jeeeeeeh jeeeeeeh, she'a a ............ for life, ................... ms dynamite ofzoiets. Wordt met een hoog vrouwen stemmetje gezongen.

weet iemand het al toevallig?

Ms Dynamite met Dy-Na-Mi-Tee met of zonder streepjes via kazaa

MAYKEL_MK1 said:
delerium ft sarah mclachlan - silence

beetje trance gehalte, bedoel je die :?

t'is niet met delerium en t'is zeker ook niet het super bekende silence

je hebt het liedje gewoon ingezongen (liedje a la dido) door sarah mclachlan zelf , titel is fallen, maar van dat liedje is ook een trance versie gemaakt , ongeveer dezelfde stijl als silence maar ik weet vrij zeker dat het zonder delerium was , was zekers een andere DJ (of team of watdanook) ...

Speedyrules said:
t'is niet met delerium en t'is zeker ook niet het super bekende silence

je hebt het liedje gewoon ingezongen (liedje a la dido) door sarah mclachlan zelf , titel is fallen, maar van dat liedje is ook een trance versie gemaakt , ongeveer dezelfde stijl als silence maar ik weet vrij zeker dat het zonder delerium was , was zekers een andere DJ (of team of watdanook) ...

Moet je een beetje @ kazaa oid. die naam intypen, zie je wel veel nummers waar ze een ''duet'' mee gemaakt heeft :!

MAYKEL_MK1 said:
Moet je een beetje @ kazaa oid. die naam intypen, zie je wel veel nummers waar ze een ''duet'' mee gemaakt heeft :!

gabriel & dresden ft sarah mclachlan - fallen :D

ik heb hem dus :W

btw, heb geen kazaa meer, eraf geschopt, teveel spyware handel, heb soulseek :W

Ik zoek een metal nummer die voor zover ik weer ongeveer zo gaat :
"hit the bodies in the trunk , hit the bodies in the trunk " en dan het standaard WAHAAHAAAAAA gedoe er na ..
Ik dank u :)

// heb em al

Drowning pool - bodies

Hij zingt trouwens "Let the bodies hit the floor" :X

Last edited:
zoek nummer dat tijdje geleden op een tel van me stond! Twas echt zo cowboy liedje en toen ik et hoorrde dacht ik meteen aan de cavalry(hoe je et ook schrijft) die je kwam redden:D

iemand enige suggesties :P

Ik zoek al tijdje een nummer trance actig op radio zeiden ze endless

edit /// al gevonden hehe Ron van den beuken heeft trouwens meer goede nrs zo te horen ! terwijl ik nooit zon trance fan ben...

hallo smam moet het nummer hebben dat eindigt met:

wake up you might be dreaming, wake up you migt be dreaming now

tis mischien een moelijke maar smam zal het leuk vinden als 1 van jullie het weet :)

Extreem sr race said:
Ik zoek al tijdje een nummer trance actig op radio zeiden ze endless

edit /// al gevonden hehe Ron van den beuken heeft trouwens meer goede nrs zo te horen ! terwijl ik nooit zon trance fan ben...

o.a endless :) vet nummer van ron :W

Tis een rustig nummer maar op speelmansplaten hoorde ik er ook een trance achtige versie van,

D'r zit een tekst in

Don't save your breath for me now, save it for the morning after.

Iemand?

Jesse@SR said:
Tis een rustig nummer maar op speelmansplaten hoorde ik er ook een trance achtige versie van,

D'r zit een tekst in

Don't save your breath for me now, save it for the morning after.

Iemand?

morning after

edit: alleen de vraag welke :X

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back