This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
50cc heet die van het feestteam
Als iemand weet met iets van in de titel clark wannabee maar hoe gaat de titel precies want op kazaa vindt hij dit niet

Last edited:
Hey mensen, ik zoek 2 nummers 1ste gaat: Duuuu, Duuuu allein kannst mich verstehn auf den werld of zoiets.... en de 2e: ich bin wie duuuu ..! iemand een idee ?

Honda Red Bull said:
50cc heet die van het feestteam
Als iemand weet met iets van in de titel clark wannabee maar hoe gaat de titel precies want op kazaa vindt hij dit niet

Hijs van LaQuatal en heet clark wallabee

Voensj_Runner said:
Neej je hoort zo'n kinderstem ofso ugly spellen en dan "you have got no aliby"

U-G-L-Y you ain't got no alibi you ugly... what what you ugly... zo gaat ie maar ik dacht dat het gewoon een sample was in een nummer waar ik zo ff niet opkom...

Cliffske.! said:
U-G-L-Y you ain't got no alibi you ugly... what what you ugly... zo gaat ie maar ik dacht dat het gewoon een sample was in een nummer waar ik zo ff niet opkom...
jah die ja.. nu alleen nog ff de naam

Iemand enig idee over dit nummer: er zit een heel irritant melodietje in met een synthesizerstem, daarna roepen ze TROSSSS en dan nog iets met 'when I talk about it, talk about it, talk about it, talk about it...

Veel duidelijker kan ik t niet maken, wie helpt mij?

[edit] Heb m gevonden, t heet Funky Town[/edit]

Last edited:
Ik zoek de naam van een nummer, in de clip zie je een witte charger/camaro lookalike met 4 gasten erin, ze scheuren door de woestijn en ontploffen tegen een afzetting op het laatst, iemand enig idee?

marc0 said:
Ik zoek de naam van een nummer, in de clip zie je een witte charger/camaro lookalike met 4 gasten erin, ze scheuren door de woestijn en ontploffen tegen een afzetting op het laatst, iemand enig idee?

Audioslave - (tell me how te live ofzo)

Wie heeft er vandaag patty's klisma's paleis gezien want het liedje wanneer die teun in de wagen zit weet iemand misschien welke het is het gaat iets met kiss my ass

[EDIT] het is een rap nummer [EDIT]

Status
Not open for further replies.