This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Toegevoegd:W

weet niemand hoe dit nummer heet ?
ze zingen "cant stop the rocks" met een soort robot stem volgensmij hoor je dat nummer ook bij gone in 60 seconds.
alvast bedankt

Weet iemand ook van wie het echte nummer is

Crooklyn Clan - Where the Ladies at...

Het achtergrond deuntje doel ik op beetje look-a-like LL Cool J style denks...

Of is dit gewoon het echte nummer dus gemaakt door Crooklyn Clan

Heb je MirC ? Zo ja ga naar

www.packetnews.com en klik XCDD aan en typ:

Straight outta Cashville

Album van Young buck.

En anders deze nummers van Young Buck:

*Let me in
*Bonafide Hustler
*Thou Shall

Van Lloyd Banks

*Southside Story
*Warriors Part II
*Work Magic
*If you so Gangsta

Nee nog geen mirc nee, ga maar eens ff kijken wat dat is dan.. met bearshare moet je zo zoeken voor een heel album... en soulseek gaat langzaam bij mij

tenks boi

Edit: ik snap er de balle van dan maar losse nummer zoeken

Last edited:
Ik hoorde een track op rahzels concert (de man 8ter het beatboxen) in Eindhoven maar ik wil weten hoe dat lied heet wat hij speelde.. Het is een Hip-Hop nr d8 ik en zit zown japans 8tig vrouwke in.. die zing hokinosha mhoiknisha ofziets.. van wie is da?

weksel

Nee het is een rap track d8 van dr dre ofzo.. kweet niet... normaal hou ik niet van die muziek maar die klonkt egt wel dik vet.. hehe k raai normaal alleen hardcore.. hehe..

weksel

Cliffske.! said:
het probleem bij mij is dat ik de cd als 1 lang nummer heb, en ik zoek dat nummer specifiek, en kijk maar op de tracklist staat nr 10 = dj tony - wipeout

Ik heb em ook wel , maar het nummer duurt maar 56 seconde

wie weet hoe dat nummer heet, die tijdens de reclame van HP (hewlett packard ) te horen is? tis richting u2, het lijkt er wel een beetje op...
thnx

He hoe heet dat nummer van het mike tyson filmpje @ flabber???? "wu-tang clan ain't nothin' to fuck with!" ..... maar als ik hierop zoek vind ie niks. Weet iemand t ?? bvd

Status
Not open for further replies.