Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
wie weet hoe het nummer heet van de NS-reclame.
Het is dat nummer beetje oud : 60/80's en gat beetje zo:
all the leafs are brown and the skey is grey , and sky is greeeheey

:)

ja klopt, heb em ook NET gevonden, wou bijna gaan posten dat ik em al had:P
royal gigolos heeft dus beetje de dance remix van gemaakt. Origineel is uiteraard van the mamas and the papas, en ook nog een keer gecovered door the beach boys..

toch bedankt verder:)

Weet iemand toevallig hoe een engelse DJ hoort ofzo? ik hoorde het vandaag @ radio ofzo... weet iemand veel van hardstyle ofzo af?

AC 3 ofzo? hebk gehoord.. maar kan het niet vinden @ kazaa... of moet ik het anders schrijven ofzo?

Groetjes

Sjoe

ik zoek een nummer met een sample van: so happy together - turtles, het is hardsyle/hardcore-achtig. Heb em al van: dht vs darkraver maar dat is zeer slechte kwaliteit en korter en langzamer als de versie die ik hoorde zaterdag bij zak. wie o wie weet het .. ? alvast bedankt !

Ik zoek nummer, weet alleen niet de juiste schrijfwijze. En ondanks dat ik hem regelmatig hoor op ID&T Radio, staat ie niet in hun playlist.

(iets van) Ellen Cara - Crazy.

Cliffske.! said:
ik zoek een nummer met een sample van: so happy together - turtles, het is hardsyle/hardcore-achtig. Heb em al van: dht vs darkraver maar dat is zeer slechte kwaliteit en korter en langzamer als de versie die ik hoorde zaterdag bij zak. wie o wie weet het .. ? alvast bedankt !

mark V vs poogie bear - happy together

er zijn zoveel versies van.. staan hier in het topic ook wel ergens :p

Ruudt said:
mark V vs poogie bear - happy together

er zijn zoveel versies van.. staan hier in het topic ook wel ergens :p
ik zal em ff zoeke. in ieder geval bedankt

edit:// ik heb em gedownload dus maar is niet de goede versie, die ik bedoel is sneller en minder volle bas, meer droog, hij staat ook op explosive car tuning deel 5 rond de 40 minuten, heb die cd gedownt dus is 1 lang nummer... iemand ???????

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back