This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Folkert@MinaRally said:
Ik zoek nummer, weet alleen niet de juiste schrijfwijze. En ondanks dat ik hem regelmatig hoor op ID&T Radio, staat ie niet in hun playlist.

(iets van) Ellen Cara - Crazy.

Wat is het voor soort nr dan?

Misschien Ciara - goodies?

Honda Red Bull said:
b-tje dom maar wil een keer horen. Hoe heet het nummer

"als ik 1 keer ding (of ring ofzow) dan ben jij een lekkerding als ik 2 keer.. dan ben jij een ..

gebroeders ko - tringeling

Ik weet niet of ie hier al staat. Maar ik zoek dus een liedje dat ik wel eens hoor tijdens uitgaan;

Het gaat zo: Wat zullen we drinken, ja, lalalalala............Er is genoeg voor iedereeen lalalalala

Zo. Dat is dus de enige tekst die ik me herinner. Ondertussen hoor je stampmuziek.

wie kent dat nrvan dabn gata het eerst zo" ze willen ons wat maken enz." en dan "he man waarom zing je niet mee ,, omdat ik een kk hekel heb aan kut marokkanen boem boem kut marokanen boem" en dan de hele tijd door"

mzzls van wie is dit nr. neophyte d8 ik

wie kent dat nrvan dabn gata het eerst zo" ze willen ons wat maken enz." en dan "he man waarom zing je niet mee ,, omdat ik een kk hekel heb aan kut marokkanen boem boem kut marokanen boem" en dan de hele tijd door"
is TERROR!!!

mzzls van wie is dit nr. neophyte d8 ik

De apres ski hut - Wat zullen we drinken.

Vind het wel stoer dat nummer echt vette text enzo

Dat mensen nog zo naar die muziek kunnen luisteren. Als er eentje voor jullie staan gaan jullie allemaal rennen, bedenk eerst eens waar je het over hebt/mee bezig bent :L

hey
weet iemand misschien hoe dat nummer heet waar ze dit zingen "cant stop the rocks" volgensmij hoor je dat nummer ook bij gone in 60 seconds.
alvast bedankt

Oook een goed nummer waarvan ik niet weet hoe t gaat :
Text gaat zo : BANG BANG, I shot you down, BANG BANG, you hit the ground, BANG BANG, that awful sound, BANG BANG i use to shoot you...

Frankz0r said:
Text gaat zo : BANG BANG, I shot you down, BANG BANG, you hit the ground, BANG BANG, that awful sound, BANG BANG i use to shoot you...

mischien Dr. Dre - Bang Bang maar weet het niet zeker

Wie o wie heeft nr. 10 van explosive car tuning 5 cd 1 op zijn pc staan, het nummer heet: Dj Tony - Wipe-out ik zoek hem al heel lang maar kan hem nergens vinden... Ik heb de volledige cd wel op de pc staan maar daar heb ik nix aan, wil het nummer alleen hebben, wie o wie helpt me ???? msn = cliffstah@hotmail.com

Frankz0r said:

Is dat niet (titel) song van kill bill 1 ofzo?

*SPOED*
weet iemand ook de naam van dit nummer het gaat zo: wir sind loss von de grund, von der erde maar dan in de skihutversie
*SPOED*

Dub said:
Ik heb die cd ook staan, maar dat nummer zit er niet tussen :s

het probleem bij mij is dat ik de cd als 1 lang nummer heb, en ik zoek dat nummer specifiek, en kijk maar op de tracklist staat nr 10 = dj tony - wipeout

Status
Not open for further replies.