Folkert@MinaRally said:Ik zoek nummer, weet alleen niet de juiste schrijfwijze. En ondanks dat ik hem regelmatig hoor op ID&T Radio, staat ie niet in hun playlist.
(iets van) Ellen Cara - Crazy.
Honda Red Bull said:b-tje dom maar wil een keer horen. Hoe heet het nummer
"als ik 1 keer ding (of ring ofzow) dan ben jij een lekkerding als ik 2 keer.. dan ben jij een ..
TresurP said:Ik weet niet of ie hier al staat. Maar ik zoek dus een liedje dat ik wel eens hoor tijdens uitgaan;
Het gaat zo: Wat zullen we drinken, ja, lalalalala............Er is genoeg voor iedereeen lalalalala
Zo. Dat is dus de enige tekst die ik me herinner. Ondertussen hoor je stampmuziek.
Jeoen said:wie kent dat nrvan dabn gata het eerst zo" ze willen ons wat maken enz." en dan "he man waarom zing je niet mee ,, omdat ik een kk hekel heb aan kut marokkanen boem boem kut marokanen boem" en dan de hele tijd door"
is TERROR!!!
mzzls van wie is dit nr. neophyte d8 ik
Hertz - Recreate (Montana Re-edit)ZumaX said:Weet iemand toevallig welk nummer je hoort op www.DanceValley.nl nadat je de intro hebt geskipt (hij staat ook onder Line up- Mainstage)
Frankz0r said:Oook een goed nummer waarvan ik niet weet hoe t gaat :
Text gaat zo : BANG BANG, I shot you down, BANG BANG, you hit the ground, BANG BANG, that awful sound, BANG BANG i use to shoot you...
Frankz0r said:Oook een goed nummer waarvan ik niet weet hoe t gaat :
Text gaat zo : BANG BANG, I shot you down, BANG BANG, you hit the ground, BANG BANG, that awful sound, BANG BANG i use to shoot you...
Dub said:Ik heb die cd ook staan, maar dat nummer zit er niet tussen :s
JUISTEM ! daar denk ik hem dus vanMitsjiel said:Is dat niet (titel) song van kill bill 1 ofzo?