Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Op TMF zie je soms zo'n compilatie van een aantal clips die een blauw kleurtje hebben gekregen zegmaar.
Nu ben ik op zoek naar de titel van 1 van die nummers maar het is dus nogal lastig uit te leggen...

Het is een stuk uit een rap nummer maar in dat stuk is het gerap eruit gelaten, je hoort dus alleen de melodi. Het is telkens dezelfde klanken en er zit een soort van fluitje in die van hoog naar telkens een lagere toon gaat...

Ik weet het, het is niet echt duidelijk maar mischien dat iemand het toevallig herkend.

Alvast bedankt!

tomaaz said:
Op TMF zie je soms zo'n compilatie van een aantal clips die een blauw kleurtje hebben gekregen zegmaar.
Nu ben ik op zoek naar de titel van 1 van die nummers maar het is dus nogal lastig uit te leggen...

Het is een stuk uit een rap nummer maar in dat stuk is het gerap eruit gelaten, je hoort dus alleen de melodi. Het is telkens dezelfde klanken en er zit een soort van fluitje in...

Ik weet het, het is niet echt duidelijk maar mischien dat iemand het toevallig herkend.

Alvast bedankt!

timberland - indian flute?

heeft iemand toevallig webspace voor 2 nummers?

vriend van me heeft ze uitgebracht maar willen ff kijken wat het forum ervan vind...

Mensen ik vind het een beetje loos om er een topic voor te openen, maar zoek een filmpje....hoop dat het hier ook ff kan.. zo niet: Heb ik niets gezegd.

Het filmpje betreft een kikkertje met een helm op die in de lucht zweeft in een motorstand ( manier van zitten op motor) en dan gas gaat geven door met z`n poot te bewegen en met z`n mond geluid te maken... en dan schiet ie ineens nog weg ook met rook achter zich aan... De achtergrond is gewoon wit.. dus je ziet alleen dat beestje :W

Alvast bedankt ????

reinoud

cheese power said:
ik heb er ook 1 :P

hoe heet het nummer :

dat hij the fast and the furious zit op het moment dat johnny tran gepakt word door swat ?

ja die wil ik ook man, volges mij zit dat nummer ook in need for speed underground! daar hoorde ik hem ook pas volges mij, ga me wel es verdiepen erin +ralf+

Status
Not open for further replies.
Back