Nielus said:ja, je hebt gelijk. was denk ik ff in de war maar die bedoelde ik dus
Dirty Loundry - Calabria, is er ook nog.
Nielus said:ja, je hebt gelijk. was denk ik ff in de war maar die bedoelde ik dus
franky said:THNX VOOR HET COMPLIMENT
er zit zon MOWAAP tene tene MOWAAP tene tene MOWAAP geluid op de achtergrond
het nummer is vrij snel gezongen atans refrein (wat hier dus staat) en het word 2 x gefluistert
en het is een vrouwen stem
er missen maybe een paar woorden maar dat weet ik niet zeker.
bakel said:heey weet iemand hoe dit liedje heet,...die bij de clip gedraaid wordt??
http://www.r4f1.btinternet.co.uk/vids/trax.WMV
alvast bedankt!!
dragsterlover said:het tietenlied
sorry geintje
Ruben_09 said:Hoe heet het nummer dat in het begin van:
Lauren Hill ft. Nas- If I rule the world....
Het gaat dus om het begin stuk dat Nas rapt.
benelli_k2 said:Ik ben deze zomer naar spanje op vakantie geweest (blanes) en hoorde daar een super relaxed swing/stamp nummertje savonds. maar ik weet egt neit meer hoe die heet of ging dus misschien heeft iemand tips of namen wat nummers misschien kom ik m wel tegen...
alvast bedankt
kippienr1 said:Laat ik er dan ook maar 1 aanvragen..
In zuid frankrijk draaide ze in de discotheek een trance nummer, en dan hoorde je iets wat leek op: get rich or die trying, NIET van 50cent dus
reinoud said:Hoe heet het liedje dat bij die Puma reclames hoort? Zo`n rap liedje.. je ziet ze ook zingen daar in die studio en dan gaat die ene gast weer verder rennen...
PS: weet niet of ie al gevraagd is dus sorry als ik het dan ook vraag..
ronnie_nrg said:was er geen text in ofzo... want ik denk dat je er zo moelijk achter zal komen.