Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
serieus , t is kk oud :X
ik heb m sinds maart , en toen was ie al kk oud

rune.jpg

trouwens , weet niet of ie al langs is geweest , maar eh michael grey - the weekend /weekender is gruwlijk

franky said:
THNX VOOR HET COMPLIMENT :P

er zit zon MOWAAP tene tene MOWAAP tene tene MOWAAP geluid op de achtergrond

het nummer is vrij snel gezongen atans refrein (wat hier dus staat) en het word 2 x gefluistert

en het is een vrouwen stem

er missen maybe een paar woorden maar dat weet ik niet zeker.

IK HEB HEM!!!!

DARK GLOBE - FEED

Ik ben deze zomer naar spanje op vakantie geweest (blanes) en hoorde daar een super relaxed swing/stamp nummertje savonds. maar ik weet egt neit meer hoe die heet of ging dus misschien heeft iemand tips of namen wat nummers misschien kom ik m wel tegen...

alvast bedankt

Hoe heet het liedje dat bij die Puma reclames hoort? Zo`n rap liedje.. je ziet ze ook zingen daar in die studio en dan gaat die ene gast weer verder rennen...

PS: weet niet of ie al gevraagd is dus sorry als ik het dan ook vraag..

Laat ik er dan ook maar 1 aanvragen..
In zuid frankrijk draaide ze in de discotheek een trance nummer, en dan hoorde je iets wat leek op: get rich or die trying, NIET van 50cent dus:)

benelli_k2 said:
Ik ben deze zomer naar spanje op vakantie geweest (blanes) en hoorde daar een super relaxed swing/stamp nummertje savonds. maar ik weet egt neit meer hoe die heet of ging dus misschien heeft iemand tips of namen wat nummers misschien kom ik m wel tegen...

alvast bedankt

was er geen text in ofzo... want ik denk dat je er zo moelijk achter zal komen.

kippienr1 said:
Laat ik er dan ook maar 1 aanvragen..
In zuid frankrijk draaide ze in de discotheek een trance nummer, en dan hoorde je iets wat leek op: get rich or die trying, NIET van 50cent dus:)

David Guetta - Money

reinoud said:
Hoe heet het liedje dat bij die Puma reclames hoort? Zo`n rap liedje.. je ziet ze ook zingen daar in die studio en dan gaat die ene gast weer verder rennen...

PS: weet niet of ie al gevraagd is dus sorry als ik het dan ook vraag..

Elephant Man - All Out

ronnie_nrg said:
was er geen text in ofzo... want ik denk dat je er zo moelijk achter zal komen.

jawel maar versta geen spaans :'( . Als mensen gewoon namen van redelijk spaanse stamp nummers hebben ff pmen misschien dat er tussen zit.

Status
Not open for further replies.
Back