This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
serieus , t is kk oud :X
ik heb m sinds maart , en toen was ie al kk oud

trouwens , weet niet of ie al langs is geweest , maar eh michael grey - the weekend /weekender is gruwlijk

IK HEB HEM!!!!

DARK GLOBE - FEED

Ik ben deze zomer naar spanje op vakantie geweest (blanes) en hoorde daar een super relaxed swing/stamp nummertje savonds. maar ik weet egt neit meer hoe die heet of ging dus misschien heeft iemand tips of namen wat nummers misschien kom ik m wel tegen...

alvast bedankt

Hoe heet het liedje dat bij die Puma reclames hoort? Zo`n rap liedje.. je ziet ze ook zingen daar in die studio en dan gaat die ene gast weer verder rennen...

PS: weet niet of ie al gevraagd is dus sorry als ik het dan ook vraag..

Laat ik er dan ook maar 1 aanvragen..
In zuid frankrijk draaide ze in de discotheek een trance nummer, en dan hoorde je iets wat leek op: get rich or die trying, NIET van 50cent dus

was er geen text in ofzo... want ik denk dat je er zo moelijk achter zal komen.

kippienr1 said:
Laat ik er dan ook maar 1 aanvragen..
In zuid frankrijk draaide ze in de discotheek een trance nummer, en dan hoorde je iets wat leek op: get rich or die trying, NIET van 50cent dus

David Guetta - Money

reinoud said:
Hoe heet het liedje dat bij die Puma reclames hoort? Zo`n rap liedje.. je ziet ze ook zingen daar in die studio en dan gaat die ene gast weer verder rennen...

PS: weet niet of ie al gevraagd is dus sorry als ik het dan ook vraag..

Elephant Man - All Out

ronnie_nrg said:
was er geen text in ofzo... want ik denk dat je er zo moelijk achter zal komen.

jawel maar versta geen spaans :'( . Als mensen gewoon namen van redelijk spaanse stamp nummers hebben ff pmen misschien dat er tussen zit.

Status
Not open for further replies.