Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Hoe heet die jood met zo'n keppel en dat lange haar bij zijn slaap. Je ziet hem vrij vaak op The Box enzo. Beetje hiphop achtig met gitaren en drumstel enzo.

Dickozzz said:
Hebben al die lui mee gewerkt aan die plaat van Madonna?? damnn die weet wel waar ze mee bezig is! Met Hung Up koopt ze voor weet ik veel hoeveel duizen $$ de tune van Abba, nu laat ze een serie top dj's haar nieuwe track maken. Ik blijf het toch maar knap vinden hoe ze met de tijd mee gaat! Het is niet mijn muziek, maar qua commerciële style is ze goed op de hoogte altijd :)

Nicolàs, nog een goede muziek/CD-tip voor me?
Haha, nee ik bedoel dat die kerel, Stuart Price, onder al die namen werkt :)

Tips? Qua cd's zijn er laatst weer een paar Ministry of Sound Sessions uitgekomen;
MOS-Sessions_Mixed_by_Axwell-2CD-2006
VA-Ministry_Of_Sound_Sessions_Mixed_By_Seamus_Haji-2CD-2006
VA-Ministry_of_Sound_Funky_House_Session_(MIXFM)-SAT-21-08-2006

Nicolás said:
Haha, nee ik bedoel dat die kerel, Stuart Price, onder al die namen werkt :)

Tips? Qua cd's zijn er laatst weer een paar Ministry of Sound Sessions uitgekomen;
MOS-Sessions_Mixed_by_Axwell-2CD-2006
VA-Ministry_Of_Sound_Sessions_Mixed_By_Seamus_Haji-2CD-2006
VA-Ministry_of_Sound_Funky_House_Session_(MIXFM)-SAT-21-08-2006
Ministry of Sound - Cream Summer 2006 is ook een aanradertje :)

wie weet of er een cd uit gaan komen van mysteryland ( is nu bezig @ haarlemmermeer, hoofddorp) zit lekker mee te genieten vanuit me slaapkamer raam en het klinkt echt uber vet, weet alleen niet wie er nu draait.. het is te vet gewoon, oldskool beats met club en progressive house :D jammer dat ik geen kaartje heb :(

Slidon said:
Ik zoek een Jumpstyle achtige mix van Since you've been gone van Kelly Clarkson ??

edit:

Nummer als die gast voor het eerst begint te "Dansen" http://video.google.nl/videoplay?docid=4198868601634405891&q=jumpstyle
19 DjMG vs Kelly Clarkston Since You've been gone.mp3
zo heb ik 'm op me pc staan.

Ik ben op zoek naar een nummer, waarvan ik meende dat 't van Justin Timberlake was (weet niet zeker), en is een duo met een vrouw.
in 't couplet komt telkens "hey mysterious boy" "hey mysterious girl" voor.
wie o wie vertelt mij hoe 't nummer heet? :P
gr Frank

Frankz0r said:
Ik ben op zoek naar een nummer, waarvan ik meende dat 't van Justin Timberlake was (weet niet zeker), en is een duo met een vrouw.
in 't couplet komt telkens "hey mysterious boy" "hey mysterious girl" voor.
wie o wie vertelt mij hoe 't nummer heet? :P
gr Frank

Swalhalla gast, alles lekker?

Dat is promiscuous girl van Nelly Furtado
also ft. Timbaland and Justin Timberlake (alleen een paar videoshots op het einde)
Veel luisterplezier ;)

106% said:
Swalhalla gast, alles lekker?

Dat is promiscuous girl van Nelly Furtado
also ft. Timbaland and Justin Timberlake (alleen een paar videoshots op het einde)
Veel luisterplezier ;)
Swalhallo gast 0_o :?
Thanx voor de titel. :)

Weet iemand hoe dat nummer heet wat ze op decibel draaiden;
ging iets als "isabel, i'm doing xxx bpm" en dan hoor je een stuk muziek en dan steeds harder, was wel geinig wil ik nog een keer weer horen 8P

khoorde gister n nr.

van Fifa 98 en dan dat nummer waarin je woohoo, blabla bla hoort
de remix dr van bedoel ik

iemand die em misschien weet? :)

ik heb hem wel, maar weet de titel niet en om nou alle bestanden of te luisteren.. (A). Het is iig een remix van het nummer fine night tonight. Mischien dat je daar wat mee kan? Waar heb je dit nummer van op genomen? want als het bijv. een liveset is kan je proberen een tracklist te raadplagen;)

Marcelinho said:
ik heb hem wel, maar weet de titel niet en om nou alle bestanden of te luisteren.. (A). Het is iig een remix van het nummer fine night tonight. Mischien dat je daar wat mee kan? Waar heb je dit nummer van op genomen? want als het bijv. een liveset is kan je proberen een tracklist te raadplagen;)

het komt uit een live mix op fearfm...weet alleen niet meer van wanneer |(
en het probleem is dat er 1000 remixxen van gemaakt zijn :+
maar bedankt iig, de zoektocht gaat verder...

Boten Rianne zeilen was leuk!! zegt:
is tehre anyone on thje floor who can suck me like a whore

Hoe heet dat liedje PLZZ :D SNEL!

Marcelinho said:
het nummer heet iets van blur song
ik zoek et ff op voor je

edit: blur - song 2

ja thnx :) kwam ff niet op de naam

maar ik zocht eigelijk 'n remix dr van waar dr 'n bass in is gegooid.

Status
Not open for further replies.
Back