Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
ik weet dat die van guus meeuwis erin zit in die reclames. maar er zijn er nog een paar waar ze de spot mee drijven. maar welke dat nu zijn weet ik niet meer. :)

Black Rox said:
Dat nummer uit jackass the movie, wat ze steeds draaien bij steve-O
ive you gotta be dumb you gotta be though
Weet iemand de naam van de band, kan ik em downloade.
Roger Alan Wade - If You're Gonna Be Dumb

oi, ik zoek een remix van eminem. Het is het nummer van 8 mile gemixt met de tune van knight rider enzo. Weet iemand hoe die heet?

edit heb al; eminem-lose yourself panjabi remix

Last edited:
Oke dit is een lastige maar je maakt me erg gelukkig!

Het is in het genre Latin House, en je hoord steeds wat kindertjes een refreintje zingen... Beetje Hed Kandi achtige style maar op de cd's kom ik em niet tegen. Het is niet Phunk-A-Delic...

Wie o wie.... :rolleyes:

Dickozzz said:
Oke dit is een lastige maar je maakt me erg gelukkig!

Het is in het genre Latin House, en je hoord steeds wat kindertjes een refreintje zingen... Beetje Hed Kandi achtige style maar op de cd's kom ik em niet tegen. Het is niet Phunk-A-Delic...

Wie o wie.... :rolleyes:
zulu_tribe_-_back_to_kinshasa voldoet aan de eisen

Nicolás said:
zulu_tribe_-_back_to_kinshasa voldoet aan de eisen

Okay, relaxed dit is zeker een schot in de goede richting, maar dit is niet 't liedje die ik bedoel, heb je misschien nog een idee?

Dickozzz said:
Okay, relaxed dit is zeker een schot in de goede richting, maar dit is niet 't liedje die ik bedoel, heb je misschien nog een idee?
Soul Avengerz - Touch Me Baby is er ook een, al denk ik niet dat je dit nr bedoelt. Voor een paar opgevoerde kinderen: Jupiter Ace - 1000 years. Maar wat zingen ze eigenlijk?

Nicolás said:
Soul Avengerz - Touch Me Baby is er ook een, al denk ik niet dat je dit nr bedoelt. Voor een paar opgevoerde kinderen: Jupiter Ace - 1000 years. Maar wat zingen ze eigenlijk?

Het is een beetje gew0uwel in het afrikaans/braziliaans ik kon er niet wat van maken en met nanannanajeee nananananajeeeeeee kom je ook niet echt ver :P

/edit kinderjes zullen een jaar of 8 zijn gok ik :P

RRtje said:
(Martin Solveig) - Madan (Exotic disco edit)

Ben er bijna zeker van dat dit hem is Dickozzz

Jij bent mijn held :love: Bij deze bedankt, ik kreeg em niet meer uit mn hoofd :P ik zal em nooit weer vergeten :*

Greeetzzz

Get together, geproduceerd door Stuart Price aka Jacques Lu Cont, Les Rythmes Digitales, Man With Guitar, Pour Homme en Thin White Duke.

Nicolás said:
Get together, geproduceerd door Stuart Price aka Jacques Lu Cont, Les Rythmes Digitales, Man With Guitar, Pour Homme en Thin White Duke.

Hebben al die lui mee gewerkt aan die plaat van Madonna?? damnn die weet wel waar ze mee bezig is! Met Hung Up koopt ze voor weet ik veel hoeveel duizen $$ de tune van Abba, nu laat ze een serie top dj's haar nieuwe track maken. Ik blijf het toch maar knap vinden hoe ze met de tijd mee gaat! Het is niet mijn muziek, maar qua commerciële style is ze goed op de hoogte altijd :)

Nicolàs, nog een goede muziek/CD-tip voor me?

Status
Not open for further replies.
Back