Roger Alan Wade - If You're Gonna Be DumbBlack Rox said:Dat nummer uit jackass the movie, wat ze steeds draaien bij steve-O
ive you gotta be dumb you gotta be though
Weet iemand de naam van de band, kan ik em downloade.
Andre Hazes toch ook?Rene. said:ik weet dat die van guus meeuwis erin zit in die reclames. maar er zijn er nog een paar waar ze de spot mee drijven. maar welke dat nu zijn weet ik niet meer.
Martin. said:Andre Hazes toch ook?
zulu_tribe_-_back_to_kinshasa voldoet aan de eisenDickozzz said:Oke dit is een lastige maar je maakt me erg gelukkig!
Het is in het genre Latin House, en je hoord steeds wat kindertjes een refreintje zingen... Beetje Hed Kandi achtige style maar op de cd's kom ik em niet tegen. Het is niet Phunk-A-Delic...
Wie o wie....
Even op clubcharts.nl vragen, zitten veel kenners.area_51_member said:Stukje opgenomen in club in Barcelona, Dancing Moog:
http://members.home.nl/j.hamerlinck/moog 3.mp4
Denk een onmogelijke vraag voor velen, maar misschien zijn er nog house/ electro-kenners hier.
Nicolás said:zulu_tribe_-_back_to_kinshasa voldoet aan de eisen
Nicolás said:Even op clubcharts.nl vragen, zitten veel kenners.
Soul Avengerz - Touch Me Baby is er ook een, al denk ik niet dat je dit nr bedoelt. Voor een paar opgevoerde kinderen: Jupiter Ace - 1000 years. Maar wat zingen ze eigenlijk?Dickozzz said:Okay, relaxed dit is zeker een schot in de goede richting, maar dit is niet 't liedje die ik bedoel, heb je misschien nog een idee?
Nicolás said:Soul Avengerz - Touch Me Baby is er ook een, al denk ik niet dat je dit nr bedoelt. Voor een paar opgevoerde kinderen: Jupiter Ace - 1000 years. Maar wat zingen ze eigenlijk?
RRtje said:(Martin Solveig) - Madan (Exotic disco edit)
Ben er bijna zeker van dat dit hem is Dickozzz
Salif Keita - Madan (Martin Solveig Remix)RRtje said:(Martin Solveig) - Madan (Exotic disco edit)
Ben er bijna zeker van dat dit hem is Dickozzz
Nicolás said:Get together, geproduceerd door Stuart Price aka Jacques Lu Cont, Les Rythmes Digitales, Man With Guitar, Pour Homme en Thin White Duke.