Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
speedfreakz said:
Heb jullie hulp weer ff nodig :rolleyes:
in het nummer hoor je heletijd iets van: "lumidee gotte sex on me" beetje dance achtig nummer.. je hoort em ook vaak op de radio.. ik vergeet alleen altijd te luisteren van wie die is :P
Helpp me ff! :D

Om hier nog ff op terug te komen!

Ik dacht hoe kom ik nou aan de titel van dit nummer?
Moet ik het gaan zingen? Nurieen? leek me allemaal niet zon goed plan! :P
Duss toen ik hem weer op de radio hoorde heb ik mijn telefoon gepakt en em opgenomen!

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=3D8012946DBCC878

Wie verlost mij uit mijn lijden:P

Dub said:
Ik zit al een tijdje met een lieke in mijn hoofd, maar ik weet niet goed meer hoe het gaat.

Twas een hoge stem die zingt..

Hello, hello
Is this what you've been looking for (ofzoiets)

Echt heel vaag, ma toen ik het aan een maat van mij vertelde wist hij wel over welk liedje ik het had (die hello hello is nogal typisch).

Eindelijk gevonden... Scissor Sisters - Comfortably Numb (en daar 1 of andere remix van).

Jongens, ik zoek de nieuwe zomerhit. Vorig jaar was het underdog project-summer jam, maar ik zoek nu een soortgelijk nummer. Hij wordt wel eens gedraaid op slamfm. Gister zelfs nog zo rond 13:00-14:00. Teksten in het nummer gaan redelijk veel over liefde :P

iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

Nicolás said:
1e is: Funkerman & RAF - We Rule The Night
2e is: St. Germain - So Flute (toch niet trouwens maar lijkt er wel op :P )

Thnx voor die 1e! Top, die klopt. :) Heb nu Fedde Le Grand & Robin M remix die is echt chill :) summerstyle :*

mastervanloon said:
Jongens, ik zoek de nieuwe zomerhit. Vorig jaar was het underdog project-summer jam, maar ik zoek nu een soortgelijk nummer. Hij wordt wel eens gedraaid op slamfm. Gister zelfs nog zo rond 13:00-14:00. Teksten in het nummer gaan redelijk veel over liefde :P

iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

Summerlove - Remember misschien?

Ok ik ben nu een cd'tje aan het maken voor in de auto, maar ik zoek allemaal nummers die lijken op bijv. beatfreaks-somebody is watching me, Infernal - paris to berlin en meck-thunder in my heart again.

Ik mis er nog een flink aantal die je vaak op slamfm/caz/538 hoort, dus als je er een paar heb gooi ze ff neer :P

tnx

Ik zoek ook nog een oud nr dat een man heel rustig wat zingt en dan 1 zin met fiesta erin...heel vage omschrijving maar kon het niet goed verstaan op dat moment.
Iemand die het misschien weet :D :rolleyes:

Soort U2 oid genre...

Status
Not open for further replies.
Back