Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
speedfreakz said:
Heb jullie hulp weer ff nodig :rolleyes:
in het nummer hoor je heletijd iets van: "lumidee gotte sex on me" beetje dance achtig nummer.. je hoort em ook vaak op de radio.. ik vergeet alleen altijd te luisteren van wie die is :P
Helpp me ff! :D

Is het de nieuwe van elize - into your system?
Die hoor ik de gehele dag op de radio :) (538 )

El Barto said:
ik zoek een mix van Kelly Clarkson - Since you been gone, met in het refrein een aardige bass. Volgens mij best bekend...
19 DjMG vs Kelly Clarkston Since You've been gone.mp3
ik denk dat je die bedoeld, toffff nummer

Je hoorde net op nederlands 2 als afsluit liedje van dat sport praat programma een muziek waar paar keer Ich will dar sein in voor kwam.. tis btje rustige muziek.
Weet iemand welke nummer et was?

sjoerdjez said:
Je hoorde net op nederlands 2 als afsluit liedje van dat sport praat programma een muziek waar paar keer Ich will dar sein in voor kwam.. tis btje rustige muziek.
Weet iemand welke nummer et was?

Wir sind Helden - Wenn es passiert

Frankz0r said:
19 DjMG vs Kelly Clarkston Since You've been gone.mp3
ik denk dat je die bedoeld, toffff nummer
nee deze bedoel ik niet, het nr is iets zachter, beetje trance-achtig, toch bedankt

Dacht een keer ergens gelezen te hebben dat het geen echt nummer is, maar in opdracht van KPN voor die reclame is gemaakt..

Weet iemand hoe die remix van gets noch heet waarbij er dan af en toe bucky done gun doorheen word gezongen/geroepen? Tenminste ik denk dat ze dat zeggen.

//edit//
en af en toe ook "bounce" erdoor geloof ik.

Nicolás said:
Is vast een bootleg of mashup oid van Geht's noch en MIA - Bucky Done Gun, kan ook live gedaan zijn.
Zoiets dacht ik ook, maar kan er niks van vinden.. Hoor em wel vaker onder meer in hoofdzaal van hmh rdam.

//edit//
daarmee bedoel ik dat ik denk dat het niet live gemixt word, aangezien het meerdere keren langs komt.

Ej ik ben opzoek naar de naam van een tune, namelijk van de tune die wordt gedraaid @ radio veronica als ze moppen gaan vertellen das altijd rond 10 over 4

misschien dat iemand het weet

thnx alvast:*

Status
Not open for further replies.
Back