speedfreakz said:Heb jullie hulp weer ff nodig
in het nummer hoor je heletijd iets van: "lumidee gotte sex on me" beetje dance achtig nummer.. je hoort em ook vaak op de radio.. ik vergeet alleen altijd te luisteren van wie die is
Helpp me ff!
19 DjMG vs Kelly Clarkston Since You've been gone.mp3El Barto said:ik zoek een mix van Kelly Clarkson - Since you been gone, met in het refrein een aardige bass. Volgens mij best bekend...
sjoerdjez said:Je hoorde net op nederlands 2 als afsluit liedje van dat sport praat programma een muziek waar paar keer Ich will dar sein in voor kwam.. tis btje rustige muziek.
Weet iemand welke nummer et was?
nee deze bedoel ik niet, het nr is iets zachter, beetje trance-achtig, toch bedanktFrankz0r said:19 DjMG vs Kelly Clarkston Since You've been gone.mp3
ik denk dat je die bedoeld, toffff nummer
Bounkass said:Wie heeft / kent het nummer van die nieuwe KPN reklame .. Waar ze allemaal hand in hand staan.
" clap , your hands , clap clap your hands ! "
Master Blaster - Since You've Been Gone ???El Barto said:ik zoek een mix van Kelly Clarkson - Since you been gone, met in het refrein een aardige bass. Volgens mij best bekend...
probeer http://www.ster.nl/ster?nav=tslgHsHCjEtCmD anders even...Big-Jay said:Dacht een keer ergens gelezen te hebben dat het geen echt nummer is, maar in opdracht van KPN voor die reclame is gemaakt..
Big-Jay said:Dacht een keer ergens gelezen te hebben dat het geen echt nummer is, maar in opdracht van KPN voor die reclame is gemaakt..
Zoiets dacht ik ook, maar kan er niks van vinden.. Hoor em wel vaker onder meer in hoofdzaal van hmh rdam.Nicolás said:Is vast een bootleg of mashup oid van Geht's noch en MIA - Bucky Done Gun, kan ook live gedaan zijn.