mastervanloon said:neen, helaas..ik weet wel hoe die heet, dus waarom zou het die dan zijn 8P
nee het is echt een stukje daarvoor, die in de clip enkel wordt uitgezonden naar mijn idee. Melodie en rap is echter zo bekend, dat ik denk dat het later of eerder als een apart nummer is uitgebracht.
bedoel je dit stuk, dit zit in het begin van de clip.mastervanloon said:neen, helaas..ik weet wel hoe die heet, dus waarom zou het die dan zijn 8P
nee het is echt een stukje daarvoor, die in de clip enkel wordt uitgezonden naar mijn idee. Melodie en rap is echter zo bekend, dat ik denk dat het later of eerder als een apart nummer is uitgebracht.
Extreem sr race said:Ik zit met nr in me hoofd hoorde ik vanmddag op fresh Fm in de auto rond 16:18 .
Was zeg maar met van die stalen bongos die ze op aruba curacou of ander tropisch land muziek me maken. En daar zong een neger in mee maar weet niet hoe het nr heet :X
MK_GSM said:Ik zoek het liedje dat gespeeld wordt in die nieuwe reclame van sony(met die stuiterballen door die straten) iemand enig id hoe die heet
Jesse@SR said:Ik zoek een nummer ik hoorde het op slam fm, je hoort zo'n kerel steeds zingen ... turn up the music. Dance nummer zit een goeie bass in.
Extreem sr race said:Ik zit met nr in me hoofd hoorde ik vanmddag op fresh Fm in de auto rond 16:18 .
Was zeg maar met van die stalen bongos die ze op aruba curacou of ander tropisch land muziek me maken. En daar zong een neger in mee maar weet niet hoe het nr heet :X
Ossje said:nee nee ik denk dat ie deze bedoelt:
Yves Larock - Zookey
@Extreem Sr Race
Erik. said:Wie en hoe heet het nummer;
'Oh Sjonnie zing een liedje voor mij?'
Thnx alvast! :*
Timmetje103 said:http://www.dumpalink.com/media/1120730269/2_Sexy_Chicks_Dancing
Iemand een idee welk nummer dit is?
En als iemand uhm heeft op ie een pm kan sturen om uhm ff door te sturen??
Dank alvast wel mooie chický's :*