Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
wheelie*zip said:
Weet iemand wat ik bedoel ??

Ik denk dat ik wel weet welke je bedoelt, had hem vaker gehoord in stunt filmpjes. Toch maar ff gezocht en het nummer is: Saliva - Click Click Boom. *D

Boiler said:
Nee zeg maar het muziek stukje tussen het oranje beeld met de tekst Zuatzu Point en het volgende oranje stukje met de tekst la Kemada waar ze al die wheelies hele tijd maken! beetje rock achtig is et

Rond 9 minuten worden alle nummers die ze gebruiken getoond :p

Tim_xsh said:
mja ik hoor m altijd aleen in de oto , dus dan is t moeilijk kijken ;)

er is nog een liedje van id-t dat ik zoek , er is de hele tijd iets met "let the sunshine" enz

t is niet milk & sugar , dus :P

dat is trouwens t liedje van bloomingdale , niet die , die ik eerder noemde ^^

Richard F ft Samantha Stock - Let The Sunshine Through (cjays re-edit)

is dit dus ^^

die andere weet ik nog steeds niet

Ruudt said:
The Freak - Rumble ?

Kan iemand mij vertellen waar deze te vinden is ? Want Kazaa vind hem dus niet :( En hoogstwaarschijnlijk is dit het nummer dat Roeland en ik zoeken :D

Dus waar kan je: "The freak - Rumble!" vinden ? Volgens mij kan het ook DJ the freak zijn... maja, iemand die dat al heeft op z'n pc ? of weet waar je het kan downen ? stuur me een pm of zet het hier neer plz :)

thnx alvast...

Sander_phantom said:
heey

Weet iemand toevalig hoe dat nummer heet die je hoort bij de reclame van KPN.
Bij die reclame zie je allemaal beelden van een vliegveld en in het nummer wordt er oook vaak Airport gezegt. Heb gezocht maar kan nergens vinden hoe die heet. Misschien hier iemadn?

ik ken de bnn reclame niet , maar @ torso - at the airport kommt wel vaker t woordje airport voor

Sander_phantom said:
heey

Weet iemand toevalig hoe dat nummer heet die je hoort bij de reclame van KPN.
Bij die reclame zie je allemaal beelden van een vliegveld en in het nummer wordt er oook vaak Airport gezegt. Heb gezocht maar kan nergens vinden hoe die heet. Misschien hier iemadn?

the motors - airport

Tim_xsh said:
ik zoek een liedje dat wel vaker bij id-t radio gedraaid word , t is beetje house .

ook bij de reclame voor bloemendaal aan zee

tekst is gezongen door een vrouw en ik hoor er wat van "im under pressure" uit , dan volgt een deuntje dat zich de hele tijd herhaalt

deze misschien?
Soul Providers ft. Robin Rush - No Pressure

Vdende said:
wie weet het liedje van die oranje reclame met die lowrider van delta lloyd met als je wilt kun je winnen ofzoiets?

dat is geen gewoon lied.. is een persiflage op u can win if you want

Zoek nummer, weet niet precies hoe of wat, vandaag weer @ id-t radio gehoord...
Text luid als volgt : "I am a good man" beetje soul/blues achtiche stem !
Veder heb ik het nummer nog niet gevonden die ik eerder vroeg met die chickies die "do you like it" zeggen :(

Ik zoek een liedje van een reclame van spongebob squarepants op nickelodeon dat gaat ong. zo: spaceman, I just wanted you to know, spaceman. Zoiets dus :? (beetje kinderachtig miss waar wel kk vet) :)

Status
Not open for further replies.
Back