Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Er zijn van die remixen van d devils - 6th gate
Allemaal met trance etc er doorheen

Nummer is van club junkies maar die kan ik niet vinden. Kan iemand mij die nu sturen heb hem namelijk zo nodig ( moet draaien )

meetingteam52@hot...

//EDIT: http://www.theblitz.nl/ kies site met flash dan krijg je een nummer ik wil ook weten hoe die heet :)

Last edited:
SR-Rule said:
Nope, deze is het zeker niet :) jammer dacht ff dat ik m had :D
Dat lets get ready to rumble zit int begin van het nummer gelijk!
en het is niet zon trance-ig nummer iig

maar toch bedankt, iemand nog ideeen ?

The Freak - Rumble ?

ik zoek een liedje dat wel vaker bij id-t radio gedraaid word , t is beetje house .

ook bij de reclame voor bloemendaal aan zee

tekst is gezongen door een vrouw en ik hoor er wat van "im under pressure" uit , dan volgt een deuntje dat zich de hele tijd herhaalt

Iemand enig idee waar ik de instumental versie van Forca kan vinden?
Dat is dat nummer van Nelly Furtado voor het EK2004 theme :)

Op KaZaA is hij iig niet te downloaden.....

Tim_xsh said:
ik zoek een liedje dat wel vaker bij id-t radio gedraaid word , t is beetje house .

ook bij de reclame voor bloemendaal aan zee

tekst is gezongen door een vrouw en ik hoor er wat van "im under pressure" uit , dan volgt een deuntje dat zich de hele tijd herhaalt

Ik weet welke je bedoelt en heb 'm laatst toevallig een keer op MD opgenomen, weet alleen ook niet hoe die heet. Als je 'm weer hoort moet je ff @ site van id-t kijken, daar staat altijd wat ze draaien.

mja ik hoor m altijd aleen in de oto , dus dan is t moeilijk kijken ;)

er is nog een liedje van id-t dat ik zoek , er is de hele tijd iets met "let the sunshine" enz

t is niet milk & sugar , dus :P

dat is trouwens t liedje van bloomingdale , niet die , die ik eerder noemde ^^

mike said:
Kweenie welke vocals jij bedoelt maar de enigste vocals in dat nummer van Dont u want somebody ...komen toch echt uit het orgineel hoor.

Beetje knip en plakwerk maar er is geen tekst aan toegevoegd (althans zou niet weten welke)

beetje laat maar ,

"we got 2 bags of grass , case of beer enz." in t begin

dat is zeker van fear en loathing , ook hoe ze in t begin van de clip uitzien , met die oto en die vliegenmepper ...

heey

Weet iemand toevalig hoe dat nummer heet die je hoort bij de reclame van KPN.
Bij die reclame zie je allemaal beelden van een vliegveld en in het nummer wordt er oook vaak Airport gezegt. Heb gezocht maar kan nergens vinden hoe die heet. Misschien hier iemadn?

Ik ben al een hele tijd opzoek naar het nummer dat wordt gebruikt in het Judgement day 2 trailer filmpje. Dat is een stunt filmpje met motoren. End aar hoor je de hele tijd een hard rock nummer oid, met "click, click BOOM !" erin...

Zwaar vet nummer maar zou nie weten hoe die heet ofzow, kan iemand me helpen ?

InsaneMalebrain said:
Die gitaar-solo bedoel je :?

Dat is Limp Bizkit - It'll Be OK

Nee zeg maar het muziek stukje tussen het oranje beeld met de tekst Zuatzu Point en het volgende oranje stukje met de tekst la Kemada waar ze al die wheelies hele tijd maken! beetje rock achtig is et

wheelie*zip said:
Ik ben al een hele tijd opzoek naar het nummer dat wordt gebruikt in het Judgement day 2 trailer filmpje. Dat is een stunt filmpje met motoren. End aar hoor je de hele tijd een hard rock nummer oid, met "click, click BOOM !" erin...

Zwaar vet nummer maar zou nie weten hoe die heet ofzow, kan iemand me helpen ?

Weet iemand wat ik bedoel ??

weet iemand dat liedje wat al wat jaren terug altijd in center parcs zag op de tv met die activiteiten enzo dat filmpje met abseilen enzo dat nummer zoek ik al heel lang maar kan hem niet vinden :'(

het is een beetje rock liedje :)

PLLLLEAAAAASSSSSS help mij? :P

Status
Not open for further replies.
Back