This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Da-vid said:
Ik zoek een plaat, Jumpstyle

Never seen a pussy like this this this, en dat herhaald ie vaker , beetje het stemmetje van On the floor van Felix Project.

Word gek hoor em vaker maar ken de naam niet..

Kick
heb em nog steeds niet :'(

I wanna see the rainbow high in the sky i wanna see you and me on a bird flying away?

zoiets.. van wie is die? is best een oud nummer maar gister weer geweldig op gestuiterd.. en ben beetje bezig met techno e-jay dus wil ff wat mixen

Wie kent dat nummer (draaien ze ongeveer elk weekend in loco ) tis beetje rock8tig.. gaat snel.. en dan komt r zown stuk van oooooooooooooooooooooooooooooheeeeeeeeeeeeeeeeeeeoooooooooooooooooooooo en dan nogn x.. heel de zaal schreeuwt dan mee.. hij is zo ubers.. en volgens mij is het nederlands, wie helpt me aan dit nummer?

/ edit: gevonden!! Melrose - O

Last edited:

idd, die waren hier paar maanden geleden in feesttent met kermis

is er iemand hier misschein die het nummer AUDIO LOTION-EMBRUJADO heeft of het nummer ERYKAH BADU-SEARCHING? ik zoek ze al lang maar kan ze niet goed vinden met kazaa en limewire wil op de een of andere manier niet dwonloaden omdat blijkbaar alle bestanden onveilg zijn ofzo?:S als iemand het album van audio lotion(adelante heeft) laat het me dan ook even weten please(K)

Ik zoek een nummer een beetje trance-achtig...
Het is volgens mij nog niet zo'n super oud nummer....

Waar het zinnetje "Put Your Pussy On This Base" ofzo in voorkomt....
Een heel verhaaltje met een piepstemmetje erin...

Ik hoorde m toevallig gisteren, en vond m wel leuk...
Was alleen te ver heen, om meer te herkennen erin.....

Ik hoop dat iemand er uit kan komen welke ik bedoel !!!
Zou het erg cool vinden....

dj felix project - basik?

weet iemand hoe dat nummer heet is beetje trance achtig wat vorig jaar als intro was bij hart in aktie..? wordt nu ook best vaak gedraaid...

origineel is van pennywise

pennywise - Bro Hymn

en de jhonnies in de Loco kennen em waarschijnlijk van de hardcore versie van dj paul

Dj paul - Bro Hymn

Die nederlandstalige is gewoon rotzooi... Als pennywise fan vind ik echt dat de mensen die dat nummer hebben gecoverd zich moeten schamen.. Een nummer geschreven voor een overleden broer gaan coveren en dan ook nog eens in zo'n belachelijke klote versie

sluit ik me bij aan

al ben ik geen pennywise fan, maar weet wel waar het nummer over gaat,
en als je dan die gierige apres ski versie hoort, beetje jammer

PTT NRG said:
Ik zoek een Old skool nummer, dat gezongen word door een vrouw met iets zwaardere stem. Ze zingt dit:

All that she want's is another baby, she's gone tommorow, but all that she want's is another baby Yeahhh 8)

Teveel south park gekeken zeker

Op Eurosport komt vaak Watts Zap, meestal korte bloopers en vaak wordt er een nummer doorheen gespeeld waarin een engelse stem wat langdraadig zingt. Best bekend nr denk ik, maar de enige woorden die ik eruit kan halen is "Chelsea" en "Lullaby" haha weet iemand hoe dit nr heet?

Status
Not open for further replies.