This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
XiniX_1988 said:
heyzz, dat ''liedje'' beetje trance achtig wat je in de reclames van tmf hoord?
Weten jullie of dat een bestaand nummer is of..
En als je dat weet ffe de naam er bij zette he
Thnks

iemand??

eey ik vroeg laatst voor een liedje , het was met een hoge stem en een mannenstem die rapt. ik weet het refrein weer.. het ging zo: eey you the rock ??stead boom??
het was volgens mij een remix..

miichel said:
eey ik vroeg laatst voor een liedje , het was met een hoge stem en een mannenstem die rapt. ik weet het refrein weer.. het ging zo: eey you the rock ??stead boom??
het was volgens mij een remix..

Hij gaat Hey You The Rocksteady Crew, Show What You Do, Make A Break, Make A Move.

Hijs van Rocksteady Crew en heet Hey You.

Ik zoek een nummer, best wel bekend, maar vergeet met me botte harses telkens de zanger, en de naam.

Nummer is van zo'n jonge gozer, zingt altijd in ze eentje, gemilimetert haar in de clip.
In de clip is hij samen met een vrouw, dan zit hij op 't bed, en die vrouw gaat op hem zitten, met een broek en een beha aan. Dan zoent zij hem, en hij filmt dat, met een camera die hij in z'n hand houdt.
Hoop dat 't duidelijk is, greets, Frank

Stealth-EVO50 said:
Bedoel je dat deuntje wat enigzins wat weg heeft van T Raumschmire - Monstertruckdriver? Voor zo ver ik weet is dat deuntje geen bestaand nummer.

Nee dat is hem niet, alsnog bedankt man

en idd volges mij is het geen bestaand nummer.

Ik zoek een plaat, Jumpstyle

Never seen a pussy like this this this, en dat herhaald ie vaker , beetje het stemmetje van On the floor van Felix Project.

Word gek hoor em vaker maar ken de naam niet..

Da-vid said:
Ik zoek een plaat, Jumpstyle

Never seen a pussy like this this this, en dat herhaald ie vaker , beetje het stemmetje van On the floor van Felix Project.

Word gek hoor em vaker maar ken de naam niet..

ik denk dat je de volgende bedoelt:

dj felix project- Basik

Ik zoek een dance nummer waarin in het begin wordt gezegd. Ladies and Gentleman
Welcome back to St Tropez!!
En dan lekkere beat

Ik zoek een Old skool nummer, dat gezongen word door een vrouw met iets zwaardere stem. Ze zingt dit:

All that she want's is another baby, she's gone tommorow, but all that she want's is another baby Yeahhh 8)

Status
Not open for further replies.