This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic #2

Status
Not open for further replies.
Ik ben op zoek naar een liedje, heb het niet gans gehoord maar was stuk met stilte en dan zei er iemand Technoprime...

Dat is een hardstyle nummer toch? Volgens mij heb ik die nog gehoord toen ik naar In Qontrol was 4 jaar terug Kan even niet op de artiest+titel komen
Edit; Volgens mij Nitroman - Technoprime..

Ik zoek een aantal lekkere hardhouse/hardstyle nummers, ik ben er al een tijdje uit, en kan dus echt geen lekkere/nieuwe titels vinden, alleen maar die oude zooi. Iemand wat leuke titels? Van Defqon, Qlimax van vorig jaar, van die nummers die je lekker bij blijven..

Dat is een hardstyle nummer toch? Volgens mij heb ik die nog gehoord toen ik naar In Qontrol was 4 jaar terug Kan even niet op de artiest+titel komen
Edit; Volgens mij Nitroman - Technoprime..

Ik vind dit liedje niet met bearshare :s
En op youtube stat het ook niet...

gevonden JoJo - Anything

een jump nummer met heel de tijd een stem: What is a DJ if he can't scratch.
en dan een scratch solo oid.

ik zoek de titel + artiest hiervan
bvd.

Ik zoek ook een jump-nummer

Ik hoorde hem toevallig twee keer op tmf en heel kort met uitgaan, maar ik weet niet hoe het nummer heet.
Het klinkt als een ouwe Charlie Chaplin-film met trompet er door heen (jumpstyle)

Wellicht een vage omschrijving, maar hopelijk weten jullie welke ik bedoel

Zatox and Activator - Don't Let It Go

DJ Yargo - Jump phony
(twijfel ik over)

Zoek een nr.
Echt van dat softe/commerciele jumpstyle en in t refrein hoor je telkens:
"here, here we go again".

als een soort van regea man dat zegt:
Pavo & DJ Zany - here we go

Last edited:
He bedankt man! :W
De eerste klopt! Die tweede lijkt er erg veel op, maar ik meende net ietjes anders..

Iig bedankt voor de moeite :W

ik heb dat nummer op me computer staan, ga hem morgen of vanavond ff voor je opzoeken want moet nu namelijk weg

Ik ben opzoek naar de single van Ilse Delange met I will always love you, ik luister heb nu altijd via Youtube, maar wil hem op me iPod of cd!!

Iemand?

ik zoek een house nummer waarin je een soort ping pong bal geluid hoort waarna een vette beat komt. iemand die weet welke ik bedoel?

Status
Not open for further replies.