Dat is een hardstyle nummer toch? Volgens mij heb ik die nog gehoord toen ik naar In Qontrol was 4 jaar terugKan even niet op de artiest+titel komen
Edit; Volgens mij Nitroman - Technoprime..
ik zoek een urban nummer met een zeer oud stukje melodie erin (hoor je meteen op het begin zowiezo..) word vaak gedraait op wildfm (urban radiostation) iemand?
"i will do anything baby, do anything for you"
"i just cant stay and wait..."
dit zit er o.a. in ^^ (als ik het goed gehoord heb)
ik mis pvd elke keer wie dit singt of welk nummer het is.. moeten ze eens wat vaker omroepen :W
Nee der is een nieuwe van Joling met Hazes ja
Edit ' Blijf bij mij' heet die.
Ik hoorde gister ook een nummer tijdens het uitgaan en klonk volgens mij goed.. +pippi+
Misschien dat jullie hem weten, het is een hardstyle nummer met DMX erin leek wel.. In ieder geval een schore stem met "let me go, go" en iets van "ghetto"..
Niet echt een duidelijke omschrijving, maar hopelijk weten jullie het
Ik zoek ook een jump-nummer
Ik hoorde hem toevallig twee keer op tmf en heel kort met uitgaan, maar ik weet niet hoe het nummer heet.
Het klinkt als een ouwe Charlie Chaplin-film met trompet er door heen (jumpstyle)
Wellicht een vage omschrijving, maar hopelijk weten jullie welke ik bedoel
Zoek een nr.
Echt van dat softe/commerciele jumpstyle en in t refrein hoor je telkens:
"here, here we go again".
Ik zoek ook een jump-nummer
Ik hoorde hem toevallig twee keer op tmf en heel kort met uitgaan, maar ik weet niet hoe het nummer heet.
Het klinkt als een ouwe Charlie Chaplin-film met trompet er door heen (jumpstyle)
Wellicht een vage omschrijving, maar hopelijk weten jullie welke ik bedoel
Haha laat het me maar ff weten als je het nummer hebt gevonden en jij ook alvast bedankt voor de moeite!ik heb dat nummer op me computer staan, ga hem morgen of vanavond ff voor je opzoeken want moet nu namelijk weg
Haha laat het me maar ff weten als je het nummer hebt gevonden en jij ook alvast bedankt voor de moeite!
Thnx! Dat is 'm! :W@ Robbert.
Looney Tunez vs Doop - Doop 2007