This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic #2

Status
Not open for further replies.
En ik weet dat je me niet aanviel, ik hou gewoon van een stevige discussie Valt me trouwens tegen van jullie, ook Martin dus, dat jullie niet wisten welke The Creeps ik bedoelde

Tja meeste mensen die hier posten vinden de Slam40! geweldige muziek dus vandaar dat ik dacht dat je op die andere doelde..

Ik ben nog steeds een Hed Kandi fan.. Al meerdere feestjes bezocht en er blijft prima house gedraaid worden. Af en toe een tikkeltje te commercieel maar dat neem ik wel voor lief.. Vooral Beach House in Bloomingdale met een Corona en ondergaande zon is best de moeite

Tis echt verschrikkelijk indd, krijg er echt rillingen van. Helaas gebeurd het toch. is ook vaak op national geographic.

Thnanx iig!

Ik zoek de naam van een nummer van X-zibit. Er word in het begin een stukje opera gezong en verder komt dit er in voor: "It's a shame, only in a rap game. Only for the money and the fame. Extra large."
Ik kan me de titel niet meer herinneren.

Weet iemand toevallig het nr. dat in de film F a t F tokyo drift voorkomt als die gast met Han meegaat voor het eerst die V.I.P club in, door de donkere gang, vervolgens lopen ze de deur door en dan hoor je: Hey Mami... you sexy, Hey Mami... you sexy, BVD

edit/

al gevonden Fanny Pack - Hey Mommi, You Sexy

Last edited:
kent iemand dat apres ski nummer
is een soort remix je hoort om en om een ander refrein

"hoog in de bergen ligt een leuk hutje, joderlie joderlie jodeliehooo
daar drinken ze schnaps en glühwein joderlie joderlie jodeliehoo"

daarna hoor je weer

"we zingen
huba huba huba tetete"

komt aardig in de buurt wat ik bedoel
hopelijk kent iemand het nummer

"hoog in de bergen ligt een leuk hutje, joderlie joderlie jodeliehooo
daar drinken ze schnaps en glühwein joderlie joderlie jodeliehoo"

daarna hoor je weer

"we zingen
huba huba huba tetete"

2 potentiële opties:

- Jodeljump (artiest weet ik niet)
- Dennie Christian - Marsipulami (vanwege dat hubahubahuba...)

Status
Not open for further replies.