This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Ik heb via timoco een kaartje voor extrema en solar gekocht (2 in 1) nu wil ik mijn kaartje dus (opnieuw) uitprinten voor Solar volgend weekend, maar hij geeft "event finished!" waardoor ik hem niet meer kan downloaden.

Iemand hier ook last van of ooit meegemaakt?

Ben je al eerder na Solar geweest? Want ik heb mijn kaartjes van afgelopen 4 jaar ook nog op mijn Timoco account staan en die kan ik niet meer downloaden idd. Maar die van dit jaar wel gewoon.
Anders even bellen na Timoco (088-7717770).

Ben je al eerder na Solar geweest? Want ik heb mijn kaartjes van afgelopen 4 jaar ook nog op mijn Timoco account staan en die kan ik niet meer downloaden idd. Maar die van dit jaar wel gewoon.
Anders even bellen na Timoco (088-7717770).

Ja ben al 2x eerder geweest, maar dit is gewoon een fout van ze denk ik, omdat extrema dus wel al geweest is. Ik zal ze morgen even bellen

Zo maar eens richting Goes om het bier op Dancetour te proeven :#

Iemand volgende week zondag toevallig naar Dance Boulevard?

Ik loop daar al 4 dagen rond, zo nog maar eens koekeloeren
Dit festival staat trouwens wel eenzaam en alleen op de top, echt een waanzinnig festival :W

Skrillex eindelijk eens gehoord, WAT EEN FUCKIN' BAAS! :~ Nooit verwacht die muziek zo geweldig te vinden.
Beetje jammer dat ik tussendoor nog wat moest werken dus niet zijn volle 1.5u gehoord heb :+

Gister ook een dagje naar tomorrowland geweest.
De main was echt geweldig, wat een sfeer daar aanwezig is! Ze krijgen het elk jaar weer voor elkaar om het erg knap aan te kleden al die details doen het hem wel!
Verder geef ik Dnstal wel gelijk het festival staat eenzaam aan de top!

Main stage vlak na david guetta z'n intro, hij heeft de hele set met een Go Pro op z'n hoofd gefilmd

Q-dance

'The book' met de 2 schermpjes!

Heeft iemand toevallig nog een polsbandje van tomorrowland?
Ik heb er geen, en staan wel leuk in de verzameling